اخبار داغ

جهاد کشاورزی سند رو کرد/ بنیاد شهید استخدام ۲۶ فرزند شهید را پیگیری نکرد!+اسناد

جهاد کشاورزی سند رو کرد/ بنیاد شهید استخدام ۲۶ فرزند شهید را پیگیری نکرد!+اسناد
الیاس تاج‌الدینی با انتشار اسنادی از رابطه استخدامی مرحوم پرازیده، فرزند شهیدی که خودسوزی کرده بود واقعیت‌های جدیدی از این واقعه را رونمایی کرد و گفت: بنیاد شهید استخدام ۲۶ فرزند شهید را پیگیری نکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس ماجرای خودسوزی و فوت فرزند یکی از شهدای گرانقدر استان کهگیلویه و بویراحمد و منطقه زیلایی در صدر اخبار کشور قرار گرفت تا در مصاحبه ای سید منصور موسوی رئیس پیشین بنیاد شهید و ایثارگران این استان مقصر اصلی این واقعه را جهاد کشاورزی معرفی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

صبح زاگرس از گفته های موسوی قانع نشد و موضوع را از تاج الدینی رئیس جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد پیگیر شد تا با رو شدن اسناد جهاد کشاورزی پرده ای دیگر از واقعیت خودسوزی مرحوم روح الله پرازیده هویدا شود.

,

الیاس تاج الدینی به خبرنگار ما گفت: با مصوبه استانداری کهگیلویه و بویراحمد یکصد فرزند شهید و جامعه ایثارگری استان در ادارات و سازمانهای مختلف به عنوان کارورز، اشتغال باید پیدا می کردند که سهم جهاد از این تعداد 26 نفر بود و حقوق همه این افراد باید از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت می شد و همچنین بنیاد بر اساس همان مصوبه باید کار اخذ مجوذ استخدام این افراد را پیگیری می کرد.

,

رئیس جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مرحوم پرازیده یکی از آن 26 نفر بود و در تاریخ ۲۴ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ به عنوان کارورز در منطقه زیلایی بویراحمد مشغول به کار شد و هیچ رابطه استخدامی با جهاد کشاورزی نداشت.

,

او تاکید کرد: طرح کارورزی یک طرح موقت است و مرحوم پرازیده حتی قبل از اتمام دوره کارورزی، سازمان جهاد کشاورزی را ترک کرد و بعد از آن هم هیچ درخواست اشتغالی نداشت.

,

او با در اختیار گذاشتن اسناد مطرح کرده به خبرنگار ما گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید استخدام آن 26 نفر خانواده ایثارگر را که به عنوان کارورز وارد جهاد کشاورزی شده بودند را پیگیری و مجوز استخدام می گرفت اما متاسفانه نه تنها مرحود پرازیده بلکه آن 25 نفر دیگر هم کارورزیشان خاتمه و مجوز استخدام آنها ارائه نشد.

,

تاج الدینی همچنین تصریح کرد: حقوق چند ماه پایانی دوره کارورزی مرحوم پرازیده نیز پرداخت نشده بود از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران.

,

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاریخ اتمام کارورزی مرحوم پرازیده ۱۷ فروردین ۹۷ است که بنده حدود چهارماه بعد یعنی روز چهارم تیرماه همان سال مسئولیت گرفتم.

,

با انتشار این اسناد مسئولان بالادستی علاوه بر اینکه پیگیر واقعیت ماجرا و برخورد قانونی با متخلفان واقعه خودسوزی مرحوم روح الله پرازیده که حوالی ساعت ۱۰ روز سه شنبه 27 مهر ماه جلوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با بنزین دست به خودسوزی زد باشند باید پاسخگوی وضعیت 25 فرزند دیگر شهید و جامعه ایثارگری را که بنیاد شهید مجوز استخدام آنها را نگرفت و از کار بیکار شدند باشد.

,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه