اخبار داغ

در جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا مطرح شد؛

وضعیت واکسیناسیون استان سمنان بالاتر از میانگین کشوری/ در شرایط شکننده و ناپایدار کرونایی قرار داریم

وضعیت واکسیناسیون استان سمنان بالاتر از میانگین کشوری/ در شرایط شکننده و ناپایدار کرونایی قرار داریم
جلسه همزمان ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا به ریاست رئیس جمهور و ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، جلسه همزمان ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا به ریاست  رئیسی رئیس جمهور و ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا به ریاست خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وضعیت واکسیناسیون استان سمنان بالاتر از میانگین کشوری

, وضعیت واکسیناسیون استان سمنان بالاتر از میانگین کشوری, وضعیت واکسیناسیون استان سمنان بالاتر از میانگین کشوری,

جعفر جندقی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان با بیان اینکه جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم‌ پزشکی و خدمات بهداشت درمانی سمنان بر اساس سامانه سیب ۴۳۰ هزار نفر است گفت: بر اساس این‌جمعیت آماری، ۸۲.۷ درصد جمعیت مشمول واکسناسیون، دُز اول واکسن را دریافت ودر دُز دوم نیز ۴۹.۶ درصد جمعیت تحت پوشش تاکنون واکسن دریافت کرده اند.

,

وی افزود: در بحث شهرستان های کم‌جمعیت‌ طرح پزشک خانواده فعال است و واحد های سیار برای واکسینه جمعیت باقیمانده مراجعه خواهند کرد و دپوی واکسن و تامین واکسن مورد نیاز مشکلی وجود ندارد.

,

, ,

جندقی با اشاره به آخرین وضعیت کرونا خاطر نشان کرد: میزان بستری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان تا پایان اول آبان ۱۴۰۰ ، ۱۸۹ نفر است که ۱۰۹ نفر با تست قطعی مثبت کرونا بستری و  ۲۸ نفر بیمار با تست قطعی مثبت کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز تحت پوشش دانشگاه بستری شدند که به طور کلی  روند ابتلا رو به کاهش است اما نیاز است تا در خصوص موارد سرپایی مراقبت صورت گیرد.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان ادامه داد: در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان، حدود ۴۷ تا ۵۰ درصد است.

,

در شرایط شکننده و ناپایدار کرونایی قرار داریم

, در شرایط شکننده و ناپایدار کرونایی قرار داریم, در شرایط شکننده و ناپایدار کرونایی قرار داریم,

رضا چمن، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود در جلسه همزمان ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا کشور با بیان اینکه  بالغ بر ۲۸۰ هزار نفر، جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم ‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود بر اساس سامانه هاست گفت: تاکنون ۸۳ درصد جمعیت تحت پوشش بالای ۱۲ سال دانشگاه، دُز اول و ۴۶ درصد هر دو دُز واکسن را دریافت کردند‌ که از میانگین کشوری بالاتر هستیم.

,

وی افزود: ۷۷ درصد جمعیت دانش آموزی تحت‌ پوشش دانشگاه نیز تاکنون یک دُز واکسن را دریافت کرده اند اما اهتمام جدی به پوشش همگانی واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی باید در دستور کار باشد.

,

, ,

 

,

چمن با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در محدوده تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خاطر نشان  کرد: در بحث ابتلا و سیر سرایت بیماری، طی ۴ هفته گذشته ما توقف در شیب نزولی را شاهدیم و بر اساس آخرین آمار  ۷۶ نفر بیمار با تست قطعی مثبت کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه بستری اند که ۱۱ نفر در بخش آی سی یو هستند.

,

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود تاکید کرد: ما در شرایط شکننده و ناپایدار قرار داریم که نیاز است مراقبت ویژه ای در خصوص احتمال پیک‌های بعدی صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه