اخبار داغ

عضو شورای شهر کرج:

شهرداری قبل از فصل سرما اقدامات لازم را انجام دهد/ تهدید جان شهروندان حصارک با گودبرداری غیراصولی

شهرداری قبل از فصل سرما اقدامات لازم را انجام دهد/ تهدید جان شهروندان حصارک با گودبرداری غیراصولی
عمار ایزدیار در خصوص لزوم اقدامات سریع و پیشگیرانه شهرداری منطقه ۵، برای جلوگیری از حادثه آفرینی یک گودبرداری غیر اصولی برای برخی از ساکنین منطقه حصارک هشدار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ در روزهای اخیر، خبر گودبرداری غیر اصولی در محدوده خیابان های مالک اشتر و فروردین حصارک کرج و تهدید جدی جان شهروندان ساکن در املاک همجوار این ملک و دیگر ساکنین آن منطقه، خبرساز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
عمار ایزدیار یکی از اعضای شورای شهر در این رابطه در گفتگو با خبرنگار خبرنگار ما گفت: متأسفانه مالکیت این ملک با یکی از بانک های عامل کشور است که مدتی است، این گود برداری انجام و رها شده است.
,
 
,
وی با هشدار جدی در رابطه با خطرآفرینی این گودبرداری غیراصولی با نزدیک شدن به بارندگی های احتمالی فصلی، اضافه کرد: با شروع بارندگی ها و سرما و در نتیجه آن سست شدن زمین؛ هر لحظه امکان خطر آفرینی جدی برای اهالی محل در آن معبر وجود دارد.
,
 
,
ایزدیار افزود: بر اساس ماده ۵۵ قانون شهرداری ها؛ شهرداری بعد از اخطار به مالک مکلف است که اقدامات لازم در خصوص ایمن سازی را انجام داده و هزینه این ایمن سازی را از مالک دریافت کند.
,
 
,
این عضو شورای شهر اخطار داد: لازم است، شهرداری منطقه ۵ هرچه زودتر اقدامات لازم برای نجات جان شهروندان این منطقه را در دستور کار قرار دهد.
,
 
,
ایزدیار در خاتمه خاطرنشان کرد: شورای شهر نیز پیگیر جدی این موضوع است که تا قبل از فصل سرما شهرداری سریعا ایمن سازی لازم در این منطقه را انجام دهد.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه