اخبار داغ

همه منتظر استقلالِ مدل فرهاد مجیدی هستند؛

اشجاری: دوستان بگذارند، مشکلات استقلال برطرف می‌شود/ استقلال در اصفهان روز سختی خواهد داشت

اشجاری: دوستان بگذارند، مشکلات استقلال برطرف می‌شود/ استقلال در اصفهان روز سختی خواهد داشت
مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: اگر دوستان بگذارند، با این اسپانسری که پیدا شده بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
[

حسن اشجاری، مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  پیرامون پیروزی آبی‌پوشان در نخستین هفته از رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: شروع کار برای تیم‌های بزرگ عموماً از حساسیت خاصی برخوردار بوده و امسال هم همه منتظر استقلالِ مدل فرهاد مجیدی بودند. این پیروزی و نمایش قابل قبول اما با نتیجه‌ای نزدیک به خروج تیم از فشار نخست کمک زیادی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: فرهاد مجیدی برخلاف دوران پیشین این فصل از ابتدا بوده و تیم را خودش بسته اما هنوز هم مشکلاتی در جناحین تیم حس می‌شود. خلأ یک هافبک بازی‌ساز هم در تیم هست که در کنار جوان مستعدی مثل حسین‌زاده، باید یک یا دو بازیکن تراز اول داخلی یا خارجی جذب شوند.
,
 
,
اشجاری در ادامه عنوان داشت: استفاده فرهاد مجیدی از سیستم ۳ دفاعی بالاخره عواقبی دارد و بازیکنان ایرانی نمی‌توانند به خوبی تیم‌های اروپایی این تاکتیک را پیاده کنند. البته اصرار فرهاد به این سیستم هم نتیجه داده و پیشرفت هم دیده شده، اما نیاز به شرایط و ابزار خاصی دارد. این تیم در خط دفاعی نیاز به بازیکنانی مانند هادی عقیلی و پژمان منتظری دارد که عقب زمین را سازمان‌دهی کنند.
,
 
,
مدافع پیشین آبی‌پوشان تهرانی درباره جدال آتی استقلالی‌ها با تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان داشت: مدل فوتبال تیم‌های مهدی تارتار دفاعی و بسته هست که استقلال بارها در این تقابل ناتوان نشان داده. باید تاکتیک مناسبی اتخاذ شود تا بتوان این حصر را شکست. استقلال در اصفهان روز سختی خواهد داشت و باید بتواند از چنگ تاکتیک مقابله‌ای تارتار رها شود.
,
 
,
وی در خصوص تمدید ۳ ساله فرهاد مجیدی با باشگاه استقلال اذعان داشت: حضور مصطفی آجورلو یک خوبی دارد و آن هم این است که او فوتبالی‌ست و دغدغه را می‌فهمد. این تمدید یک فرصت خوب برای فرهاد است و خیال سرمربی با حمایت باشگاه برای کار راحت خواهد بود.
,
 
,
اشجاری در پایان گفت: ورود سردار آجورلو با تغییر دیدگاه مدیریتی در باشگاه همراه بوده و تصمیمات وی نشان‌گر دیدگاه فوتبالی‌اش هست. این روند در درازمدت موفقیت‌آمیز خواهد بود و اگر دوستان هم بگذارند، با این اسپانسری که پیدا شده بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه