اخبار داغ

در نیمه نخست امسال محقق شد؛

رشد ۶۳ درصدی درآمد مالیات/ مردم چقدر مالیات کالا و خدمات دادند؟

رشد ۶۳ درصدی درآمد مالیات/ مردم چقدر مالیات کالا و خدمات دادند؟
درآمد مالیات در نیمه نخست سال جاری ۶۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در نیمه نخست سال جاری ۱۳۸ هزار ۵۱۹ میلیارد تومان مالیات از بخش‌های مختلف وصول و به خزانه دولت واریز شد، این رقم در حالی به دست آمده که بالغ بر ۱۳۵ هزار و ۳۱۷ میلیارد تومان برای ۶ ماهه اول امسال از سوی مجلس مصوب شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
درآمد مالیاتی وصول شده نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ بالغ بر ۶۳ درصد افزایش نشان می‌دهد، سال گذشته در همین مدت ۸۵ هزار و ۲۲۳ میلیارد تومان وصولی ثبت شده بود.
,
 
,
براساس این گزارش به دست آمده از خزانه داری، شهروندان ۵۱ هزار و ۵۹۰ میلیارد تومان مالیات کالا و خدمات، شامل مالیات نقل و انتقال خودرو، فروش و مصرف سیگار، ارزش افزوده، شماره گذاری خودرو و سایر موارد پرداخت کردند. از این میزان ۴۰ هزار ۶۰۰ میلیارد تومان سهم مالیات بر ارزش افزوده می‌شود.
,
 
,
در بخش مالیات‌های مستقیم که شامل مالیات بر ثروت، درآمد و شرکت‌ها و اشخاص حقوقی می‌شود نیز ۸۶ هزار و ۹۲۹ میلیارد تومان درآمد به خزانه واریز شد.
,
 
,
از این میزان ۶ هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان سهم مالیات بر ثروت، ۳۴ هزار و ۷۴۴ میلیارد تومان سهم مالیات بر درآمد و اشخاص حقوقی نیز ۴۵ هزار و ۸۲۴ میلیارد تومان در این مدت واریزی به خزانه داشته‌اند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه