اخبار داغ

همتی که به بار نشست؛

وقتی اراده یک هنرمند سنگ تراش در کرج معلولیت را هم دور زد/ ماجرای بی مهری مسئولین به "محسن" و ۶۷ صنعتگر البرز

وقتی اراده یک هنرمند سنگ تراش در کرج معلولیت را هم دور زد/ ماجرای بی مهری مسئولین به "محسن" و ۶۷ صنعتگر البرز
ماجرا به سال ۸۸ باز می گردد، زمانی که محسن در حادثه ای، دستش زیر دستگاه پرس می ماند و از ناحیه دست راست دچار معلولیت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، ماجرا به سال ۸۸ باز می گردد، زمانی که محسن در حادثه ای، دستش زیر دستگاه پرس می ماند و از ناحیه دست راست دچار معلولیت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
از آن اتفاق ۱۲ سال می گذرد و امروز به اعتبار کاری دوستش سنگ های انگشتر می سازد تا زیبایی را به مردم هدیه دهد، کاری که دنیای جدیدی پیش چشمش باز کرد.
,
 
,
محسن خدابنده لو در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ سنگی که در نمای اول شاید زیبا نیست می توان با تراش دادن آن لذت برد و با خلاقیت و هنر قیمت بگیرد.
,
 
,
همت و تلاش این جوان آثار محسن و دوستش رضا را راهی نمایشگاه های مختلف کرده است، البته مشتری های سنگ تراشی هم شیفته ذوق و هنرش شده اند.
,
 
,
هر چند خودش تصور نمی کرد روزی پا به این عرصه بگذارد و تا جایی پیشرفت کند که بتواند از این طریق حتی امرار معاش کند و نیازهای خانواده اش را هم فراهم آورد.
,
 
,
این جوان خوش ذوق توانسته است هنرش را در ورشکاپ های مختلف به علاقه مندان ارائه دهد و اظهار امیدواری می کند که آنها هم این هنر را به دیگر افراد منتقل کنند.
,
 
,
محسن می گوید؛ انتظار دارم حداقل فضائی را به من اختصاص دهند تا بتوانم ورشکاپ برگزار کرده و آثارم را به نمایش بگذارم.
,
 
,
از مسئولین می خواهم که نیم نگاهی به قشر مظلوم هنرمند داشته باشند. اگر چه ۶۸ هنرمند و صنعتگر البرز در زمینه تراش سنگ های قیمتی، نیمه قیمتی و مصنوعی فعالیت می کنند.
,
 
,
در خاتمه باید گفت؛ جامعه معلولین هنرهای نهفته ای دارند که با حمایت از آنها می توانند هنرشان را به عموم مردم نشان دهند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه