اخبار داغ

امید به داشتن یک سقف؛

وقتی دولت سیزدهم رویای خانه دار شدن را تعبیر می کند/ استقبال ۲ هزار شهروند البرز از طرح نهضت ملی مسکن

وقتی دولت سیزدهم رویای خانه دار شدن را تعبیر می کند/ استقبال ۲ هزار شهروند البرز از طرح نهضت ملی مسکن
این روزها ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در ۷ شهر استان البرز آغاز شده است تا شهروندان بتوانند به دولت سیزدهم در راستای خانه دار شدن دل ببندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در ۷ شهر استان البرز آغاز شده است تا شهروندان بتوانند به دولت سیزدهم در راستای خانه دار شدن دل ببندند و سقفی بالای سرشان داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
مدیر کل راه و شهرسازی البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ مردم برای ثبت نام باید  دارای ۴ شرط باشند که سکونت ۵ سال اخیر در شهر مورد تقاضا، تاهل و سرپرست خانوار و نداشتن ملک از ۱ فروردین ۸۴ تا امروز است. 
,
 
,
وی فرم ج سبز را یکی دیگر از شرایط ثبت نام مسکن دانست و اظهار داشت: این فرم به معنای عدم استفاده از تسهیلات دولتی اعم از زمین و مسکن و تسهیلات یارانه دار از ابتدای انقلاب تا کنون خواهد بود.
,
 
,
و اما تراکم بالای جمعیت در استان البرز و نیاز به مسکن موجب استقبال شهروندان البرز از طرح نهضت ملی مسکن شده است، رئیس اداره طرح های حمایتی مسکن البرز به خبرنگار تیتریک توضیحاتی درباره این طرح می  دهد.
,
 
,
ردایی در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ قریب به ۲ هزار نفر در استان البرز در طرح جخش تولید مسکن ثبت نام کرده اند، البته لازم است مردم شرایط ثبت نام را در سایت مورد مطالغه قرار دهند تا با مشکل مواجه نشوند.
,
 
,
و اما متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه سمن saman.mrud.ir مراجعه کنند و با ثبت کد ملی و شماره همراه مراحل دیگر را دنبال کنند، و اما این ثبت نام تا یک ماه آینده، سرآغاز عمل به وعده ساخت و تحویل ۴ میلیون مسکن در دولت سیزدهم است.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه