اخبار داغ

تعامل با کمیته ملی المپیک برای شرکت در بازی‌های آسیایی هانگ‌ژوی چین ۲۰۲۲؛

تماس رئیس فدراسیون فوتبال با اردوی تیم امید در تاجیکستان/ برگزاری ۲ اردو برای شاگردان مهدوی‌کیا در قطر و اروپا

تماس رئیس فدراسیون فوتبال با اردوی تیم امید در تاجیکستان/ برگزاری ۲ اردو برای شاگردان مهدوی‌کیا در قطر و اروپا
رئیس فدراسیون فوتبال دیشب طی تماسی پی‌گیر آخرین وضعیت تیم فوتبال امید در اردوی دوشنبه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال طی تماسی با مسئولین تیم فوتبال امید در اردوی شهر دوشنبه، پی‌گیر وضعیت ملی‌پوشان زیر ۲۳ سال فوتبال ایران شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
عزیزی خادم با اشاره به این که تیم فوتبال امید در حال حاضر آینده فوتبال ملی در سال‌های آینده هست، بر لزوم برگزاری اردوهای داخلی و خارجی منظم تاکید داشت و از هماهنگی با کمیته ملی المپیک برای آماده‌سازی هر چه بهتر ملی‌پوشان زیر ۲۳ سال فوتبال ایران برای شرکت در بازی‌های آسیایی هانگ‌ژوی چین ۲۰۲۲ خبر داد.
,
 
,
وی در ادامه اذغان داشت که با توجه به پیشنهاد خوب مهدی مهدوی‌کیا مبنی بر برگزاری رقابت‌ها و اردوهای تیم فوتبال امید در روزهای فیفا، فدراسیون فوتبال در پی مذاکره با مقامات AFC برای اجرای این مسئله خواهد بود.
,
 
,
عزیزی خادم در پایان گفت: فدراسیون فوتبال پس از پایان رقابت‌های مقدماتی در تاجیکستان، به دنبال برگزاری چند بازی دوستانه برای تیم فوتبال امید در قطر با حضور تیم‌های زیر ۲۳ سال کره جنوبی و قطر بوده و هم‌چنین یک اردوی اروپایی هم برای تیم امید قرار است تا پیش از رقابت‌های نهایی در ازبکستان ترتیب داده شود تا این تیم با آمادگی بیشتری پا به رقابت‌های نهایی و بازی‌های آسیایی هانگژو بگذارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه