اخبار داغ

روایتی از یک معضل؛

تاخیر در روکش آسفالت ساکنان بلوار ولیعصر مهرشهر را کلافه کرد/ گلایه مردم به شهرداری منطقه ۴؛ از ترافیک تا استهلاک خودروها

تاخیر در روکش آسفالت ساکنان بلوار ولیعصر مهرشهر را کلافه کرد/ گلایه مردم به شهرداری منطقه ۴؛ از ترافیک تا استهلاک خودروها
این روزها تاخیر در عملیات عمرانی روکش آسفالت بخشی از بلوار ولیعصر مهرشهر برای شهروندان مشکل ساز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها تاخیر در عملیات عمرانی روکش آسفالت بخشی از بلوار ولیعصر مهرشهر برای شهروندان مشکل ساز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
یک راننده تاکسی در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ ۳ ماه است که با این وضعیت دست و پنجه نرم می کنیم و سامانه ۱۳۷ شهرداری هم جوابگوی ما نیست.
,
 
,
وی ترافیک، دیر رسیدن مسافر و افزایش هزینه استهلاک خودروها را از دردسرهای ناشی از این تاخیر در روکش آسفالت دانسته و آن را درد مشترک شهروندان عنوان می کند.
,
 
,
این مشکلات نه تنها ناوگان حمل و نقل عمومی بلکه ساکنین و کسبه را هم از این معضل بی نصیب نگذاشته و صدای آنها را هم از وضعیت به وجود آمده درآورده است.
,
 
,
یک کسبه ساکن بلوار ولیعصر به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ از صبح که کرکره مغازه را بالا می بریم تا غروب گرد و خاک ناشی از تردد خودروها را جمع و بیرون می ریزیم.
,
 
,
گله مندی ها و تقاضاهای مردم به جایی رسید که مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج در پاسخ به آنها توضیحاتی را به خبرنگار تیتریک، ارائه می دهد.
,
 
,
یساولی می گوید؛ روکش آسفالت بخشی از خیابان طالقانی تا انتهای فرهنگ باقی مانده است که به واسطه حفاری و تقویت فشار آب منطقه انجام شده بود.
,
 
,
به گفته وی ۶۰۰ متر باقی مانده در هفته جاری آسفالت خواهد شد تا شهروندان ساکن این منطقه در روزهای آینده از مشکلات ناشی از این وضعیت فارغ شوند. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه