اخبار داغ

همزمان با هفته تربیت بدنی؛

طرح‌های ورزشی مدارس ناحیه دو یزد با هزینه ۷میلیاردی افتتاح شد

طرح‌های ورزشی مدارس ناحیه دو یزد با هزینه ۷میلیاردی افتتاح شد
به مناسبت هفته تربیت بدنی ۴ طرح ورزشی در مدارس ناحیه دو یزد به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محسن موحدی فرد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد صبح دیروز در مراسم افتتاحیه طرح های ورزشی ناحیه دو آموزش و پرروش یزد، به بار نشستن هر اتفاق مبارک در مدراس را مرهون همدلی و همراهی عوامل مدرسه و اداره ی مربوطه دانست و از مشارکت و همکاری تنگاتنگ مجمع خیرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی مدارس با آموزش و پرورش استان تقدیر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گزارشی از روند ساخت زمین چمن مصنوعی  دبیرستان پسرانه دوره اول شاهد افشار ، هنرستان شهدای جنوب و کلاس تربیت بدنی دبستان های دخترانه شهید نخعی نژاد و الهام منشی زاده ناحیه دو یزد ارائه نمود.

,

وی افزود: آماده سازی هر کدام از این زمین های چمن مصنوعی  بالغ بر سه میلیارد ریال و هر کلاس تربیت بدنی افزون بر پانصد میلیون ریال هزینه در بر داشته است.

,

موحدی فرد برنامه ریزی برای انجام حرکات روزانه ورزشی دانش آموزان را در راستای ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بسیار مهم دانست و گفت: باید در ایام انتشار ویروس کرونا، لبخند را به دانش آموزان هدیه دهیم.

,

در ادامه این مراسم سعیده بهادرزاده معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان هم در این مراسم در سخنانی، کلیاتی از نحوه ی بازگشایی مدارس در آبان ماه تشریح و بر لزوم ادامه ی استفاده از شبکه ی شاد حتی در ایام پسا کرونا تاکید کرد.

,

وی نقش مدیر مدرسه را محوری دانست و افزود: مدیر آموزشگاه بر حسب شرایط مدرسه و مطابق سند تحول بنیادین برنامه ریزی می کند.

,

بهادرزاده گفت: بیش از ۱۳۰ کشور دنیا علیرغم شیوع ویروس کرونا، آموزش را به صورت  حضوری دنبال می کنند و ما نیز باید با رعایت تمام موازین بهداشتی،  به این سمت و سو  پیش برویم که بی شک در آموزش غیر حضوری ممکن است با آسیب اختلالات یادگیری به ویژه در پایه های اول و دوم مواجه شویم و باید از این اتفاق جلوگیری کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه