اخبار داغ

ذوب‌آهن صفر - استقلال ۲؛

لیگ برتر فوتبال| رکوردشکنی استقلال در فولادشهر/ گل‌زنی ستارۀ فرانسوی آبی‌ها با سرِ شکسته!

لیگ برتر فوتبال| رکوردشکنی استقلال در فولادشهر/ گل‌زنی ستارۀ فرانسوی آبی‌ها با سرِ شکسته!
دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و استقلال با پیروزی میهمان آبی‌پوش تهرانی خاتمه یافت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و استقلال طی دیداری در چارجوب دومین هفته از بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه - ۳ آبان‌ماه) در استادیوم فولادشهر به مصاف یک‌دیگر رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این دیدار به علت رویارویی فرهاد مجیدی و مهدی تارتار از حساسیت خاصی برخوردار بود؛ هم‌چنین جدال آبی‌های تهرانی و گاندوهای اصفهانی هر ساله با دردسر برای استقلالی‌ها همراه بود که به جذابیت این مسابقه می‌افزود.

,

تیم فوتبال استقلال با آرایش هجومی وارد میدان شد و از همان دقایق ابتدایی نیمه اول به دنبال نزدیک شدن به قلعه حریف سپیدپوش خود بود؛ چند باری دروازه حبیب فرعباسی با تهدید مواجه شد اما تمام آن‌ها کارساز نبودند تا بالاخره در اواسط نیمه اول نوبت به مهاجم سیه‌چرده فرانسوی و جدیدالورود استقلالی‌ها برسد و او دروازه گاندوها را باز کند.

,

در نیمه نخست البته سیدحسین حسینی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال نیز مصدوم شد تا محمدرشید مظاهری در دومین هفته از لیگ برتر، نخستین تجربه بازی خود را کسب کند.

,

نیمه دوم هم با اجرای بازی پایاپای از سوی دو تیم همراه بود؛ شاگردان مهدی تارتار چند بار قصد تهدید دروازه تیم فوتبال استقلال را داشتند اما هر بار در این امر ناکام ماندند. آبی‌های میهمان نیز در این نیمه چشم به ضدحملات و بازی مالکانه خود داشتند.

,

در اواخر نیمه دوم هم روی یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه تیم فوتبال استقلال، داور نظر به ادامه بازی داشت تا روی یک صحنه در واپسین دقایق، باز هم کوین یامگا دروازه رقیب را باز کند و در نهایت حداکثر امتیاز شیرین یک بازی خارج از خانه به حساب آبی‌پوشان واریز شود.

,
هفته دوم بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر
,
یکشنبه: ۰۴/۰۸/۱۴۰۰ ؛ ساعت: ۱۸:۰۰
,
ورزشگاه: فولادشهر اصفهان /  بدون تماشاگر
,
گروه داوری: حسن اکرمی / کمک ها: جلیل شعرانی – حسین مرادی؛ داور چهارم: علی بای / ناظر: علیرضا کهوری
,

ذوب‌آهن صفر
گل: -

, ذوب‌آهن صفر, ذوب‌آهن صفر,
,

استقلال ۲
گل: کوین یامگا (۲۷ و ۹۴)

, استقلال ۲, استقلال ۲,
,
ترکیب ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، پویا پورعلی، مسعود ابراهیم‌زاده، رضا خالقی‌فر، آرمان قاسمی، سجاد جعفری (۲۰ - سینا اسدبیگی)، عارف رستمی، امیر شبانی و محمد خدابنده‌لو.
,
ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی (۱۰ - رشید مظاهری)، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، وریا غفوری، محمد دانشگر، امیرارسلان مطهری، امیرحسین حسین‌زاده و کوین یامگا.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه