اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

سومین رویداد تولید محتوای تخصصی دیجیتال در خراسان جنوبی برگزار می شود

سومین رویداد تولید محتوای تخصصی دیجیتال در خراسان جنوبی برگزار می شود
سردار قاسمی از برگزاری مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه در خراسان جنوبی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور حمایت از تیم های تولید محتوای تخصصی در سطح استان، سومین رویداد تولیدات محتوای تخصصی دیجیتال استان خراسان جنوبی در سه قالب نرم افزار و بازی ویژه تلفن همراه و پویانمایی در روزهای ۱۲ و ۱۳ و ۱۴ آبان ماه جاری برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی با بیان اینکه تیم های برتر این رویداد تخصصی پس از ۴۸ ساعت رقابت حضوری و  ارزیابی داوران مشخص می شوند، گفت: برگزیدگان ضمن تجلیل استانی به روایداد تولید محتوای دیجیتال کشوری راه پیدا می کنند.

,

سردار قاسمی بیان داشت: با اشاره به اینکه این رویداد با دبیری سازمان فضای مجازی بسیج استان و با همکاری ادارات و نهادهای دیگر برگزار می شود.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: ایده‌ها و تولیدات برتر ارائه شده در این رویداد ضمن معرفی به نهادهای مرتبط، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

,

وی ادامه داد: سطح علمی بالا و استعداد خوب جوانان استان خراسان جنوبی باعث شده که این رقابت ها مورد توجه جوانان متخصص استان قرار گرفته و تیم های برتر این استان که به مرحله کشوری راه پیدا کردند رقابت های جدی با استان های بزرگ و برخوردار داشته باشند.

,

سردار قاسمی گفت: در دوره گذشته این رویداد در سال ۹۸، تیم نرم افزار استان خراسان جنوبی طی رقابت ۴۸ ساعته در تهران رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در پایان با اشاره نحوه ثبت تام در این رویداد، تصریح کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۱۰ آبان ماه فرصت دارند تا به لینک  https://event.bsjmajazi.ir مراجعه کنند و مراحل ثبت نام را تکمیل کنند.

,

وی افزود: همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۱۵۶۶۴۷۹۹۳ و یا ای دی @matnaskh در فضای مجازی تماس بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه