اخبار داغ

قراردادی یا کار دانشجویی!؟

سیر تا پیاز حق‌الزحمه دانشجویان واکسیناتور

سیر تا پیاز حق‌الزحمه دانشجویان واکسیناتور
تعدای از دانشجویان فعال در یکی از مراکز واکسیناسیون تبریز طی تماس با تحریریه تبریزبیدار به تاخیر در پرداخت حق‌الزحمه خود گلایه داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تبریزبیدار، در ماه های اخیر با حضور میدانی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، امر واکسیناسیون کرونا در تبریز و استان شتاب بیشتری گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

تعدای از دانشجویان فعال در یکی از مراکز واکسیناسیون تبریز طی تماس با تحریریه تبریزبیدار به تاخیر در پرداخت حق الزحمه خود گلایه داشتند که تبریزبیدار موضوع را با مسئولین شبکه بهداشت و درمان استان در میان گذاشته و پاسخ آنها را جویا شد.

,

این دانشجویان که تمایل به ذکر نام خود را نداشتند، با عصبانیت مسایلی را عنوان کردند که از نظر می گذرانیم.

,

یکی از این دانشجویان به تبریزبیدار می گوید: قرار بود برای دانشجویان ساعتی ۱۵ هزار تومان پرداخت شود اما ادعا می کنند بودجه نداریم.

,

وی ناراحتی شدید خود را اینچنین ادامه می دهد: دانشجویان جان خود را در این راه صرف کردند اما وقتی آمار واکسیناسیون بالا رفت توجهی به ما نشد!

,

یکی دیگر از دانشجویان نیز به تبریزبیدار می گوید: بسیاری از دانشجویان شاغل در مراکز واکسیناسیون نسبت به تاخیر در پرداخت حق الزحمه رنج می برند.

,

وی پیشرفت قابل توجه در واکسیناسیون تبریز را حضور مستمر دانشجویان عنوان کرده و می افزاید: امروز دانشجویان مقابل دشمن نامرئی به نام کووید ۱۹ به میدان آمدند تا کشور بتواند از سد این چالش رد شود  اما یک سری بی مهری باعث شد زحمات این عزیزان نادیده گرفته شود.

,

این دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی چنین توضیح می دهد: در ابتدا دستمزد ساعتی کمی برای دانشجویان در نظر گرفته شد اما چون نیت عمل چیز دیگری است، بدون چشمداشتی قبول کردیم اما بعدا عدم پرداختی به موقع ما را ناراحت کرد در حالی که واقعا این پول آنچنان زیاد نیست که دانشگاه دیر کرد داشته باشد و بهانه بیاورد.

,

 وی همچنین مدعی می شود: گویا به دانشجویان جدید الورود به طرح اعلام می کنند که قطعیتی در پرداختی ها نیست.

,

برای پیگیری این ادعاها سراغ مدیران دانشگاه علوم پزشکی تبریز رفتیم.

,

دکتر حسینی مدیر روابط عمومی دانشگاه پس از اطلاع از موضوع، ما را به معاون بهداشت دانشگاه ارجاع می دهد.

,

دکتر عباسعلی درستی در پاسخ به اظهارات دانشجویان به خبرنگار تبریزبیدار می گوید: با دانشجویان قراردادی نبسته ایم بلکه طی صورتجلسه ای مقرر شد برای یک روز فعالیت آنها در مرکز واکسیناسیون ۱۰۰ هزار تومان پرداخت شود در حالی که  حق الزحمه کار دانشجویی بسیار کمتر از این می باشد.

,

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن رد ادعای پرداختی کم می گوید: پرداختی به دانشجویان حتی بیشتر از مبلغ صورتجلسه بوده و این در حالی است که هنوز مزایای کارکنان بهداشت پرداخت نشده است.

,

وی در خصوص تاخیر در پرداختی ها نیز می گوید: مزایای کرونا هر چند ماه یکبار به دانشگاه واریز می شود و ما نیز پرداختی دانشجویان را واریز می کنیم و در حال حاضر بدهی دو ماه دانشجویان یعنی شهریور و مهر ماه پرداخت نشده و جای نگرانی نیست و به زودی پرداخت خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه