اخبار داغ

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نفت استان اصفهان:

سوخت‌رسانی در استان اصفهان متوقف نشده است

سوخت‌رسانی در استان اصفهان متوقف نشده است
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نفت استان اصفهان ضمن تأیید اختلال در توزیع بنزین سهمیه‌ای در برخی جایگاه‌های سوخت این استان، از رفع مشکل به وجود آمده تا ساعاتی دیگر خبر داد و تأکید کرد: فرایند سوخت‌رسانی در سطح استان متوقف نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نفت استان اصفهان در گفتگو با صاحب نیوز ضمن تأیید وجود اختلال در فرایند سوخت‌رسانی در برخی جایگاه‌های سوخت سطح استان به تبع نقاط دیگر کشور، از رفع این مشکل تا ساعاتی دیگر خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

علی‌پور تصریح کرد: مشکل به وجود آمده به دلیل نقص ایجاد شده در سامانه هوشمند سوخت بوده که طی آن دریافت بنزین ۱۵۰۰ تومانی سهمیه دچار مشکل شده است.

,

وی با بیان این که این مشکل به زودی رفع خواهد شد و سوخت گیری در سراسر کشور به روال عادی بازخواهد گشت، شایعات مبنی بر گران شدن سوخت و غیره را تکذیب کرد و از مردم خواست به اخبار بی‌اساس و شایعات این چنینی توجه نکنند.

,

در پی توقف فعالیت برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت کشور در روز جاری اطلاعیه‌ای نیز از سوی روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران صادر شد، که به این شرح است:

,

«به اطلاع مردم عزیز می‌رساند به دلیل بروز مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت موقتاً امکان سوختگیری در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت با اختلال مواجه شده و عرضه سوخت خارج از سیستم سامانه سوخت با نرخ دوم در حال انجام است، لذا تا رفع مشکل فنی از هموطنان عزیز تقاضا داریم صبوری نمایند.

,

ضمناً پیرامون تأمین بنزین و نفتگاز در جایگاه‌ها مشکلی وجود ندارد و فرآورده به میزان کافی در انبارهای نفت و جایگاه‌ها وجود دارد و هیچگونه نگرانی در این خصوص متصور نمی‌باشد. ضمناً شایعات مربوط به افزایش قیمت سوخت نیز قویاً تکذیب می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه