اخبار داغ

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی خبر داد؛

فعالیت مجدد ۵۲ جایگاه سوخت خراسان شمالی/ سیستم بنزین یارانه‌ای در ۶ جایگاه

فعالیت مجدد ۵۲ جایگاه سوخت خراسان شمالی/ سیستم بنزین یارانه‌ای در ۶ جایگاه
مجتبی شکوری با اشاره به اینکه ۵۲ جایگاه عرضه سوخت در سطح استان خراسان شمالی فعالیت دارند، گفت: در حال حاضر تمامی این جایگاه ها فعال هستند و به صورت آفلاین، بنزین با مبلغ آزاد در اختیار شهروندان قرار داده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شکوری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفتگو با عصراترک اظهار داشت: ظهر روز گذشته طی اختلال فنی ایجاد شده در شبکه سوخت رسانی کشور، در برخی از جایگاه های سوخت خراسان شمالی نیز وقفه ایجاد شد و باعث توقف در سوخت رسانی به خودروها شد.

وی ادامه داد: پس از گذشت چندین ساعت از وقفه ایجاد شده در پی قطع سامانه کارت سوخت، فعالیت جایگاه‌های سوخت دراستان به روال عادی برگشت.

شکوری با اشاره به اینکه ۵۲ جایگاه عرضه سوخت در سطح استان خراسان شمالی فعالیت دارند، اضافه کرد: در حال حاضر تمامی این جایگاه ها فعال هستند و به صورت آفلاین، بنزین با مبلغ آزاد در اختیار شهروندان قرار داده می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هیچ مشکلی از لحاظ کمبود بنزین در جایگاه‌های استان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: به صورت موقت رانندگان بنزین را به نرخ آزاد سه هزار تومانی دریافت می‌کنند و تلاش‌های فنی برای آغاز به کار سامانه سوخت ادامه دارد.

وی عنوان کرد: هیچ گونه خبری در این زمینه اطلاع‌رسانی نشده و خبرهایی که در فضای مجازی مبنی بر گرانی بنزین منتشر می‌شود کذب محض است.

شکوری بیان داشت: سهمیه بنزین موجود درکارت های سوخت محفوظ بوده وسوخت‌گیری دستی در همه جایکاه‌ها فعال شده و مردم می‌توانند به جایگاههای سوخت مراجعه کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تاکنون سامانه دریافت بنزین با کارت سوخت در ۶ جایگاه سوخت سراسر استان، فعال شده اند، گفت: این جایگاه ها به ترتیب شامل مکرمی شیروان، غلامان، یکه صعود، شرفی دوراهی گرمه، قشم شمی اسفراین، صداقت جاجرم هستند.

وی یادآور شد: پیگیری ها با سرعت در حال انجام است و انشالله طی ساعاتی آینده مشکل سامانه سوخت یارانه ای در تمام جایگاه ها حل خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه