اخبار داغ

حواشی پدیده همچنان ادامه دارد

تجمع، اعتراض، گلایه و مصاحبه در تمرین تیمی با دو سرمربی!/ میثاقیان: فردا مشخص نیست باشیم یا خیر

تجمع، اعتراض، گلایه و مصاحبه در تمرین تیمی با دو سرمربی!/ میثاقیان: فردا مشخص نیست باشیم یا خیر
هواداران تیم پدیده با تجمع در مقابل وزارت ورزش به وضعیت تیم خود اعتراض کردند، همجنین سرمربی پیشین این تیم برای دومین روز متوالی در تمرینات حضور پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمعی از هواداران تیم پدیده امروز صبح با تجمع در مقابل وزارت ورزش با شعار بر علیه فرهاد حمیداوی مالک باشگاه نسبت به وضعیت این تیم اعتراض کردند. رضا مهاجری نیز برای دومین روز متوالی در تمرین حضور پیدا کرد. این در حالیست که دو شب پیش میثاقیان به عنوان سرمربی جدید پدیده معرفی شد و روز گذشته حضور همزمان این دو در محل تمرین حواشی زیادی را ایجاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امروز اکبر میثاقیان در حاشیه تمرین تیم پدیده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آقای مهاجری بسیار زحمت کشیدند، باید مشکلات بچه‌ها حل شود سوءتفاهم‌هایی بین باشگاه و بازیکنان هست که باید رفع شود ولی مالک باشگاه تمام تلاشش این است که روز به روز شرایط بهتر شود و برای این موضوع هزینه می‌کند.

,

سرمربی جدید تیم پدیده افزود: به نظرم باید کمی خوش‌بین باشیم، فوتبال همین است و آمده‌ام تلاشی که آقای مهاجری داشت را ادامه دهم.

,

وی افزود: این تیم مانند ابومسلم است و برای من تفاوتی بین این دو تیم نیست  مطمئنم روزهای خوبی در انتظار تیم استان است.

,

او در ادامه گفت: روزی که پدیده را به لیگ برتر آوردیم از این تیم رفتیم ولی گفتم روزی دوباره برمی‌گردم که خدا خواست و در این مقطع مجدد به تیم اضافه شدم.

,

میثاقیان درخصوص گلایه مهاجری از او تصریح کرد: فوتبال اینگونه است وقتی جایی نمی‌توانی کار کنی باید بروی، امروز هستیم فردا مشخص نیست باشیم یا خیر.

,

او در پاسخ به وضعیت بازیکنان تیم گفت: من قول گرفتم رضایت بچه‌ها جلب شود.

,

سرمربی تیم پدیده درباره وضعیت کادر فنی تیم بیان کرد: از کادر فنی خواهش کردم سرتمرین حضور پیدا کنند اما چون در کار کردن با آقای مهاجری کمی دچار مشکل شده اند، هنوز وضعیت کادر فنی مشخص نشده است.

,

وی در پایان تاکید کرد: باشگاه گفته ۳۰ درصد مبلغ قرارداد پرداخت می‌شود اگر این اتفاق رخ ندهد، اجازه نمی‌دهیم اعتصاب رخ دهد و به زودی پنجره نقل و انتقالات تیم باز خواهد شد. من قولی نمی دهم. با عصا بیایم هم از شما جوان ها باهوش ترم! باشگاه باید پول بدهد. حالا چند روز دیر شد، نباید سریعا ناراحت شویم.

,

میثاقیان درباره بسته بودن پنجره  و اینکه باید با 13 بازیکن به زمین بروند، افزود: توکل به خدا؛ پنجره مان هم انشاالله باز می‌شود و مشکلی نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه