اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:

شبکه ملی اطلاعات نیاز حیاتی که قربانی غفلت مسئولان شده است/ حمله سایبری به مراکز حساس کشور؛ حربه دشمن برای نفوذ

شبکه ملی اطلاعات نیاز حیاتی که قربانی غفلت مسئولان شده است/ حمله سایبری به مراکز حساس کشور؛ حربه دشمن برای نفوذ
اصغر کوهزاد گفت: امروز ضرورت راه اندازی شبکه ملی اطلاعات بیش از پیش احساس می شود زیرا دشمنان نظام از قدرت نظامی ایران هراس دارند و درصدد ضربه زدن به نظام از طریق جنگ سایبری هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر کوهزاد کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: حفظ و تقویت امنیت و اقتدار نظام اسلامی در گرو همراهی هدفمند مردم و مسئولان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: برخی عناصر خود فروخته و دشمنان خارجی درصدد تضعیف نظام هستند که مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولان موظف هستند با تمام قوا با توطئه های دشمنان مقابله کنند.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: حمله سایبری به شبکه سوخت کشور نشان می دهد که دشمن چون در زمینه جنگ سخت توان مقابله با کشور را ندارد می خواهد با نفوذ در زیرساخت های امنیتی اختلال ایجاد کند.
,
 
,
کوهزاد افزود: دشمنان به گونه ای طرح ریزی کردند که این حمله در آبان ماه اتفاق بیفتد که باعث نارضایتی مردم شود؛ ولی خوشبختانه در حمله سایبری دیروز باز هم در سطوح مختلف شهرهای کشور، پمپ بنزین ها فعال بودند و سوخت گیری با آرامش برقرار بود.
,
 
,
وی بیان کرد:دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند که این کشور زیر سایه امام زمان(عج) و رهبری فقید مقام معظم رهبری است و نفوذ سایبری آن ها نیز با شکست مواجهه می شود.
,
 
,
این کارشناس تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) همیشه در صحنه هستند و از مرز و بوم ایران حمایت می کنند و بصیرت مردم، امروز به اندازه ای بالا رفته است که فریب حربه دشمنان انقلاب را نمی خورند و حافظ خون شهدا هستند.
,
 
,
کوهزاد گفت: اکنون ضرورت راه اندازی شبکه ملی اطلاعات بیش از پیش احساس می شود زیرا دشمنان نظام چون از قدرت نظامی ایران هراس دارند، درصدد ضربه زدن به نظام از طریق جنگ سایبری هستند.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: پژوهشگران علم سایبر مدتهاست که از وقوع جنگ سایبرنتیک در کشور خبر می دهند ولی متاسفانه مسئولین هنوز به اهمیت این موضوع پی نبرده اند.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه