اخبار داغ

نگاه ویژه ظرفیت‌های شهرستان تفت؛

اولین جشنواره عکس «نگاه نار» شهرستان تفت برگزار می شود +پوستر

اولین جشنواره عکس «نگاه نار» شهرستان تفت برگزار می شود +پوستر
رئیس جشنواره عکس نگاه نار گفت: جشنواره نگاه نار تفت در چهار محور انار و تاریخ تفت، انار و زیبایی‌های تفت، انار و فرهنگ مردم تفت و انارچینی برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، رئیس جشنواره عکس نگاه نار شهرستان تفت صبح امروز در نشستی با اصحاب رسانه اظهار داشت: علاقمندان می توانند آثار خود را از ۵ تا ۱۵ آبا ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

یوسفعلی شکوفر رئیس جشنواره عکس نگاه نار با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است گفت: متقاضیان از سراسر کشور می توانند عکس های خود را با محوریت سنت انار چینی، انار و مردم، انار و زیبایی ها، انار و تاریخ تفت به دبیر خانه ی این جشنواره در فضای مجازی به شماره ی ۰۹۱۳۲۵۵۹۰۷۹ ارسال کنند.

,

وی ادامه داد: هر عکاس می تواند پنج قطعه عکس به اضافه تصویر کارت ملی خود را به صورت فایل زیپ شده در این پیام رسان ارسال کند.

,

شکوفر، زمان داوری آثار را ۱۷ و ۱۸ آبان ماه اعلام کرد و گفت: تلاش ما برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر و شایسته تقدیر، تا پایان آبان ماه است.

,

وی  با بیان اینکه اطلاعات تکمیلی واخبار جشنواره در صفحه مجازی جشنواره به نشانی @negahenar منتشر خواهد شد عنوان کرد: جشنواره نگاه نار تفت در چهار محور انار و تاریخ تفت، انار و زیبایی‌های تفت، انار و فرهنگ مردم تفت و انارچینی برگزار خواهد شد و علاقمندان از سراسر کشور می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه