اخبار داغ

فرماندار دنا:

شایعات حذف بودجه جاده "یاسوج _سی سخت" صحت ندارد

شایعات حذف بودجه جاده "یاسوج _سی سخت" صحت ندارد
فرماندار شهرستان دنا از تکذیب شایعه حذف بودجه جاده یاسوج به سی سخت خبر داد و گفت: عملیات اجرایی جاده یاسوج به سی سخت در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالحمید پناهی در گفتگو با  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس: در خصوص شایعات حذف بودجه اعتباری جاده یاسوج به سی سخت در فضای مجازی گفت: شایعات مطرح شده در خصوص حذف بودجه یاسوج به سی سخت صحت ندارد و در این جاده فعالیت های عمرانی همچنان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فرماندار دنا با بیان اینکه روند اجرایی جاده یاسوج به سی سخت مشکلی وجود ندارد، گفت: در گذشته مشکلاتی پیرامون مسائل زیست محیطی در این مسیر وجود داشت اما با جا به جایی و مطالعه ای که مجدد صورت گرفت مسیر اجرایی این جاده تغییر یافت تا درختان کمتری در این مسیر قطع شود.

,

وی به تخصیص اعتبار مناسب در سفر هئیت دولت برای این مسیر ارتباطی اشاره کرد و افزود: این مسیر و جاده ارتباطی 21 میلیارد تومان اعتبار برای آن برآورد شده است و برای اجرای آن مشکلی وجود ندارد.

,

این مسئول با بیان اینکه با فعالیت های صورت گرفته در این مسیر شاهد افتتاح جاده و تونل های جاده یاسوج به سمت سی سخت  خواهیم بود، افزود:  این مسیر ارتباطی چندین فاز دارد و درصد پیشرفت فیزیکی آن هنوز مشخص نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه