اخبار داغ

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی:

۹.۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان‌غربی کشف شد

۹.۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان‌غربی کشف شد
حسین خانی گفت: ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق با رشادت مرزبانان هنگ‌ مرزی ماکو، پلدشت و ارومیه کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار یحیی حسین‌خانی امروز در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: مرزبانان هنگ‌های مرزی ماکو، پلدشت و ارومیه با تلاش و جدیت در امر مبارزه با قاچاق، طی چند عملیات غافلگیرانه علیه قاچاقچیان در نوار مرزی، موفق شدند آنها را در دستیابی به اهداف شوم شان ناکام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: مرزبانان با توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق و بازرسی از آنها توانستند ۱۲۱ هزار و ۷۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق، ۹ هزار و ۵۲۳ لیتر انواع سوخت قاچاق، هزارو ۵۰۰ لیتر انواع روغن نباتی، ۴۰۰ کیلو چای، ۱۷۰ کیلو قند و شکر، ۱۰۸ کیلو رب گوجه فرنگی، ۳۵۷ قوطی شیر خشک، ۳۵۰ توپ البسه، ۱۰ رشته تور ماهیگیری و ۱۰۰ کیلو انواع ماهی را از قاچاقچیان کشف کنند.

,

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: ۶ نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر و پنج دستگاه خودرو که در امر قاچاق مورد استفاده قرار می‌گرفت، توقیف شد.

,

سردار حسین خانی بیان کرد: کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

,

وی اضافه کرد: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند مرزبانان با اشرافیت اطلاعاتی کوچکترین تحرکات را در نوار مرزی کشور زیر نظرگرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه، قاطعانه برخورد خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه