اخبار داغ

امام محله میرزآباد بستک خبر داد؛

ایجاد قرارگاه‌های فرهنگی و تربیتی برای حمایت از مناطق محروم

ایجاد قرارگاه‌های فرهنگی و تربیتی برای حمایت از مناطق محروم
حجت‌الاسلام دمی‌زاده به تشریح فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی در محله میرزآباد بستک پرداخت و گفت: ایجاد قرارگاه‌های فرهنگی و تربیتی برای حمایت از مناطق محروم از فعالیت‌های اساسی امامان محلات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام دمی‌زاده امام محله میرزآباد شهر بستک در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز، ایجاد قرارگاه های فرهنگی و تربیتی برای حمایت از مناطق محروم از فعالیت های اساسی امامان محلات نام برد و اظهار کرد: در این منطقه یک قرارگاه فرهنگی راه اندازی کرده ایم که بر اساس کارگروه های فرهنگی و تربیتی،اشتغال،محرومیت زدایی و…شکل گرفت و در چند حوزه به صورت خاص و ویژه فعالیت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: اولین اقدام کمک به خانواده‌های کم بضاعت و بی سرپرست که شامل ایتام و فقرا هستند به صورت بسته‌های معیشتی و مالی به ارگان های حمایتی معرفی و وضعیت آنها سنجیده و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

,

امام محله بستک بیان داشت: دومین بحث پیگیری اشتغال جوان ها و نوجوان ها منطقه است که از طریق ادارات،کارگاه ها و کارخانجات مورد بررسی قرار گرفته و طبق علاقه و تخصصی که دارند بحث اشتغال شان را پیگیری می نماییم.

,

دمی زاده ادامه داد: موضوع بعدی تربیت و پشتیبانی از فرزندان خانواده ها محرومین است. برای تحصیل آنها لوازم تحریر و تحصیل مورد نیاز تهیه کرده ایم.

,

وی ابراز داشت: طبق رایزنی و همکاری که از طریق کمیته امداد امام خمینی داشته ۱۰۰عدد تبلت برای دانش آموزان محروم و ضعیف تهیه شد که بتوانند به تحصیل خود ادامه بدهند.

,

امام محله بستک خاطر نشان کرد: علاوه بر تهیه لوازم تحصیلی و آموزشی دانش آموزان توسط کارگروه فرهنگی،دانش آموزان اینکه در چه سطحی از مباحث درسی و تربیتی در مدرسه نتیجه بخش بوده اند مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرند.

,

دمی زاده همچنین افزود: با کمک خواهران طلبه و فرهنگی در منطقه یک مهدکودک راه اندازی شد که با رویکرد تربیت از پایه برای کودکان کار شود در آینده با معضلات و مشکلات اجتماعی کمتری در جامعه روبرو شویم.

,

وی در پایان گفت: از دل مسجد و پایگاه مهدکودک راه اندازی شد برای ارتباط آنها با مسجد، شبکه بسیج و شبکه های تربیتی در آینده تقویت شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه