اخبار داغ

معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی:

کانون دانش آموزی مهمترین کانون هلال احمر خراسان جنوبی است

کانون دانش آموزی مهمترین کانون هلال احمر خراسان جنوبی است
موهبتی گفت: کانون دانش‌آموزی پر جمعیت‌ترین و مهمترین کانون از کانون‌های هلال احمر به حساب می‌آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، فائزه موهبتی معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولین و اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی و بسیج دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار کرد: در جمعیت هلال احمر در حوزه جوانان کانون های متعددی را داریم که در راستای فعالیت های امدادی و بشر دوستانه و انسان دوستانه بسیار پویا عمل میکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: کانون غنچه هلال احمر استان خراسان جنوبی از چهار سالگی عضو میپذیرد. کانون دانش آموزی، جوانان، دانشجویی، طلاب، روستایی و عشایری از جمله کانون های هلال احمر است.

,

معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی بیان کرد: پر جمعیت ترین عضو در کانون دانش آموزی است و از پر اهمیت ترین کانون های به حساب می آید چراکه از سن دانش آموزی آموزش‌هایی را در راستای فعالیت‌های امدادی آموزش داده میشود.

,

موهبتی عنوان کرد: اعضای ما در مقطع متوسطه اول عضوگیری و تشکیل کانون می‌دهند که امسال قرار است در متوسطه دوم هم تیم‌های دانش‌آموزی را داشته باشیم.

,

وی ضمن تشکر از مسئولان و نهادهای دانش‌آموزی استان، اظهار کرد: فعالیت‌های کانون دانش‌آموزی شامل طرح دادرس، مهربانی مهر با محور توزیع لوازم التحریر است که امسال در این راستا ۷ هزار بسته لوازم التحریر توزیع شده است و تا کنون توانستیم ۴۰ میلیون تومان کمک از خیران جمع آوری کنیم.

,

معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: طرح ماه نشان با هدف آموزش‌های امدادی برای تمام دانش‌آموزان مدارس، اردوهای دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش، برنامه‌های مناسبتی در ایام ملی و مذهبی، آموزهای امدادی در جمعیت هلال احمر، فعالیت‌های بشر دوستانه، زنگ صلح و دوستی در ابتدای مهر، فعال بودن مجتمع‌های دانش آموزی هلال احمر در دو شهرستان استان از دیگر فعالیت‌ها کانون دانش‌آموزی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه