اخبار داغ

مسئول بسیج دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی:

۸۰ درصد دانش‌آموزان خراسان‌ جنوبی عضو بسیج هستند/ فعالیت ۱۶۹ تیم علمی دانش‌آموزی

۸۰ درصد دانش‌آموزان خراسان‌ جنوبی عضو بسیج هستند/ فعالیت ۱۶۹ تیم علمی دانش‌آموزی
امانتی با بیان این‌که ۸۰ درصد دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی عضو بسیج دانش‌آموزی هستند، گفت: در زمینه علمی و شناسایی نخبگان دانش آموز ۱۶۹ تیم علمی پایا در استان فعالیت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، صبح امروز و در آستانه ۱۳ آبان روز دانش‌آموز مسئولان و اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی و بسیج دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ز خاورستان، ,

سرهنگ محسن امانتی مسئول بسیج دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی در این دیدار اظهار کرد: یاد و خاطره شهید حسین فهمیده ، ۳۶ هزار شهید دانش آموز کشور و ۳۴۳ دانش آموز شهید استان خراسان‌جنوبی را گرامی می‌داریم.

,

وی ضمن تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی، افزود: همانگونه که بسیج دانش‌آموزی از یاد و نام شهید فهمیده الگو گرفته و در بیان مقام معظم رهبری است که بسیج دانش‌آموزی را کانون رشد و توسعه تفکر بسیجی می‌دانند ما نیز ماموریت یافتیم در ساختار سازمان بسیج و برنامه‌های تشکل بسیج دانش‌آموزی برنامه‌ها را با ۲۰ حوزه دانش‌آموزی در استان انجام دهیم.

,

عضویت ۸۰ درصد دانش آموزان خراسان جنوبی در بسیج

, عضویت ۸۰ درصد دانش آموزان خراسان جنوبی در بسیج, عضویت ۸۰ درصد دانش آموزان خراسان جنوبی در بسیج,

مسئول بسیج دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی بیان کرد: سال گذشته حدود ۷۳ درصد جامعه هدف دانش آموزان عضو بسیج دانش آموزی بودند و امسال حدود ۸۰ درصد دانش آموزان عضو افتخاری بسیج هستند و ان‌شاءالله تا افق ۱۴۰۵ امیدواریم به ۹۰ درصد عضویت دانش‌آموزان استان در بسیج برسیم.

,

امانتی عنوان کرد: در ساختار آموزشگاه‌ها نیز حدود ۷۳ درصد بحث مدارس را داشتیم و افتخار این را داریم که ۸۵ درصد مدارس را طی یکسالی که گذشت واحد مقاومت بسیج در مدارس افتتاح شد.

,

وی اظهار کرد: ذیل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ۲۱ کد برنامه معاونت پرورشی که باید تا ۱۴۰۴ اجرایی شود داریم و بسیج دانش‌آموزی به آنها کمک می‌کند و جزو برنامه‌های سازمانی است.

,

مسئول بسیج دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی گفت: ناظر به اقداماتی که در هفته بسیج دانش آموزی انجام می‌شود با شعار “نوجوان انقلابی پیشگام در پیشگامان گام دوم انقلاب” هستیم.

,

امانتی بیان کرد: برنامه‌ریزی بسیج دانش‌آموزی در سه مقطع پیشگامان، پویندگان و امیدآوران  اتفاق می‌افتد و سه کلید واژه جوانان و امید آفرینی و شعار ما می‌توانیم را دانش‌آموزان سر لوحه کار و برنامه‌ریزی دارند.

,

وی اظهار کرد: در طرح اعتلای بسیج طرح شهید بهنام محمدی را داریم که سه رکن مدرسه، مسجد و منزل در دوره متوسطه اول با برنامه‌هایی که در مدارس است و حضور دانش آموزان اتصال اینها به مسجد با مربیان بسیجی و داوطلب اتفاق می افتد.

,

مسئول بسیج دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی عنوان کرد: ما امسال هم موضوع نظام تربیتی کلی مدارس را در دستور کار داریم و طرح تشرف هم به فضل الهی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی با الگوی تربیتی اتفاق خواهد افتاد.

,

فعالیت ۷۲ گروه جهادی دانش‌آموزی/ جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان کمک مومنانه

, فعالیت ۷۲ گروه جهادی دانش‌آموزی/ جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان کمک مومنانه, فعالیت ۷۲ گروه جهادی دانش‌آموزی/ جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان کمک مومنانه,

امانتی بیان کرد: اردوهای جهادی که یکی از زمینه های تحقق جوان انقلابی است در استان ۷۲ گروه جهادی داریم که فقط گزارش طح هجرت بیش از ۸ هزار نفر کار در روز انجام شده و ۶۲ واحد آموزشی را در همین شرایط کرونایی توسط دانش آموزان مرمت و بهسازی شد.

,

وی به رزمایش کمک مومنانه اشاره کرد و افزود: بسیج دانش آموزی مفتخر است از ابتدای شیوع بیماری کرونا بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از منابع خیران و کمکهای دانش آموزان جمع آوری شد و در قالب لوازم التحریر و لوازم التحصیل و بسته های معیشتی غذای نذری پویش همکلاسی مهربان تقدیم دانش آموزان نیازمند شد و این اقدام ادامه دارد.

,

مسئول بسیج دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای مهر تا آخر آبان ۳ هزار بسته لوازم التحصیل بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع خواهد شد.

,

امانتی به طرح تحول درس آمادگی دفاعی خاطرنشان کرد: در بحث کمک به آموزش و پرورش و اردوی راهیان نور ساماندهی شده و دانش آموزان پایه نهم و دهم با حضور راویان دفاع مقدس و رزمندگان در کلاس‌های درس و اردوهای سه گانه حضور خواهند داشت.

,

وی در مورد برگزاری اردوی راهیان نور به صورت مجازی به دلیل شرایط کرونا، اظهار کرد: ۵۰ هزار دانش آموز به صورت برخط و ۸۰۰ هزار نفر دانش آموز به اتفاق والدین و استانهای همجواری که از برنامه های یادمانها راهیان نور بهره بردند و این اتفاق بسیار مبارکی شد.

,

وجود ۱۶۹ تیم علمی پایا

, وجود ۱۶۹ تیم علمی پایا, وجود ۱۶۹ تیم علمی پایا,

مسئول بسیج دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی با بیان این‌که از موضوعات علمی بسیج دانش آموزی غافل نشدیم، گفت: شناسایی نخبگان دانش آموز و لیگ علمی پایا با هدف کار گروهی و آموزش کار گروهی به دانش آموزان که ۱۶۹ تیم علمی پایا برنامه ریزی شدند و رتبه هشتم تیم کشوری را بسیج دانش آموزی استان کسب کرد.

,

امانتی ادامه داد: ۳۱ دانش آموزان رتبه زیر ۱۰۰ داشتیم که در طرح اتصال دانش آموزان به دانشجویی نیز این کار را انجام دادیم.

,

وی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: در این خصوص بسیج دانش آموزی توجه ویژه به جوانان جوان گرایی و کنش گری بسیج دانش آموزی دارد. در طرح یاوران بسیجی سکان ۲۰۰ پایگاه بسیج در دست دانش آموزان است که اولین تجربه فرماندهی در بسیج را کسب می‌کنند.

,

کنگره ملی همفکری دانش آموزان

, کنگره ملی همفکری دانش آموزان, کنگره ملی همفکری دانش آموزان,

مسئول بسیج دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی بیان کرد: کنگره ملی همفکری دانش آموزان که هماهنگی همفکری و خود مسئله یابی توسط دانش آموزان انجام می‌شود و این طرح در شهرستانها است به نام شوراهای علوی ویژه حوزه های برادر و شوراهای فاطمی ویژه حوزه های خواهران است که موضوعات آسیب ها و مسائل مربوط را دریافت و برای آنها چاره جویی می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه