اخبار داغ

مِنتور سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان:

سطح بالای رقابت تیم ها، کار داوری را سخت کرده است/ تعامل واحدهای صنعتی و دانشگاهی بهترین اتفاق این رویداد است

سطح بالای رقابت تیم ها، کار داوری را سخت کرده است/ تعامل واحدهای صنعتی و دانشگاهی بهترین اتفاق این رویداد است
محمد علی اسدی با تأکید بر اینکه سطح برگزاری این رویداد را در سطح ملی می بینمف گفت: بعید می دانستم که این سطح از رویداد و با چنین امکاناتی برگزار شود؛ چرا که نیروهای صنعتی و دانشگاهی در این رویداد پای کار آمده اند و معتقدم که این مهم باید ادامه داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان در محل دانشگاه حضرت ولی عصر رفسنجان از روز گذشته با حضور 110 نفر در قالب سی و یک تیم آغاز شده است. محمد علی اسدی یکی از مِنتورهای حاضر در این رویداد دیجیتال است. او فعالیت خود را در عرصه انیمیشن از سال 1384 آغاز کرده و کسب و کار او در شانزده سال گذشته دائما با فضای انیمیشن عجین بوده است.

محمد علی اسدی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به برگزاری سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان گفت: در این رویداد شاهد ترکیب بسیار خوب دانشگاه ولی عصر رفسنجان، سازمان فضای مجازی بسیج استان و واحد صنعتی مانند مس سرچشمه هستیم.

این مِنتور سومین رویداد تخصصی تولید محتوای سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان تأکید کرد: آنچه که مسلم است این است که این دسته رویدادها نباید به مانند حباب روی آب باشند که تمام شود؛ بنابراین در این عرصه باید ساز و کارهایی اتخاذ شود که این رویداد حباب روی آب نباشد.

وی با بیان اینکه عموما مانورهای خوبی را در عرصه برگزاری رویدادها داده می شود، اما ادامه دار نیست و با تأکید بر اینکه به رویداد حاضر خوش بین هستم و اتفاقات خوبی در این عرصه روی داده است، عنوان کرد: سطح برگزاری این رویداد را در سطح ملی می بینم.

اسدی با تشکر از تلاش و همت نیروهای برگزار کننده این رویداد ابراز کرد: بعید می دانستم که این سطح از رویداد و با چنین امکاناتی برگزار شود؛ چرا که نیروهای صنعتی و دانشگاهی در این رویداد پای کار آمده اند و معتقدم که این مهم باید ادامه داشته باشد.

این مِنتور سومین رویداد تخصصی تولید محتوای سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان با اشاره به سطح بالای تیم ها خاطر نشان کرد: این حضور موجب شده است که کار ما به عنوان مِنتور و داوری آثار سخت شود و گمان نمی کردم که چنین تیم های انیمیشن و موشن گرافی جوان در این رویداد حضور پیدا کنند که دارای انگیزه، توان و خلاقیت هستند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه