اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل :

تولید محتوای فاخر در رویداد دیجیتال بسیج اردبیل/ نوجوانان خطه سبلان استعداد ویژه‌ای در حوزه رسانه دارند

تولید محتوای فاخر در رویداد دیجیتال بسیج اردبیل/ نوجوانان خطه سبلان استعداد ویژه‌ای در حوزه رسانه دارند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: در تولید محتوای فضای مجازی باید در حوزه کودکان بیش از پیش تمرکز داشته باشیم البته باتوجه به کاراکترها و سوژه یابی هایی که دیدم شاهد تولیدات فاخری در بخش های مختلف این رویداد هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله بحرالعلومی در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، در حاشیه برگزاری رویداد تولید و محتوای دیجیتال بسیج، اظهار داشت: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود پس باید در زمینه زیر ساخت های فرهنگی نیز اهمیت ویژه ای قائل باشیم و در همین راستا رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج دقت نظر ویژه ای داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با اشاره به اینکه باید در مقابل شبیخون فرهنگی دشمن رویکرد تهاجمی داشته باشیم، افزود: دشمن طی دهه اخیر تمرکز شدیدی در القای فرهنگ خود از طریق ابزارهای نوین همچون فضای مجازی دارد و طبعا باید در این زمینه فعالیت های رسانه ای و محتوایی در خوری داشته باشیم.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل رویداد تولید محتوای را بسیج مفید و موثر دانست و گفت: شرکت چهره های جوان و نوجوان در این رویداد فرصت مناسبی برای تمرین ذهنی آنها است و با توجه به استعداد،هوشمندی و ذکاوتی که در فرزندان دامنه سبلان شاهد هستیم امیدواریم در مسیر تولید محتوای فاخر سوق داده شود.

,

وی تصریح کرد: تولیدات محتوای فضای مجازی باید بیشتر در حوزه کودکان بیش از پیش تمرکز داشته باشیم البته باتوجه به کاراکترها و سوژه یابی هایی که دیدم شاهد تولیدات فاخری در بخش های مختلف این رویداد هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه