اخبار داغ

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل خبرداد؛

تولید پویانمایی «معامله قرن» در اردبیل + فیلم

تولید پویانمایی «معامله قرن» در اردبیل + فیلم
مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل از تولید پویانمایی «معامله قرن» در اردبیل خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحامد اسحاقی مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما ، از تولید پویانمایی «معامله قرن» در حوزه هنری استان اردبیل  خبرداد و گفت:عنوان این پویانمایی از طرح موسوم به معامله قرن برداشت شده است. طرحی که از طرف آمریکا و در حمایت از رژیم اشغالگر قدس برنامه‌ریزی شده بود. اگر چه این طرح به تازگی مطرح شده ولی در واقع کشورهای غربی سال‌ها است که پس از جنگ جهانی دوم و پس از اعلام تشکیل کشور جعلی دست به معامله وحشتناکی زدند که نتیجه آن کشتار هزاران نفر از مردم بی‌گناه و مظلومی بود که از خانه‌های خود رانده و آواره شده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: این کشورها به بهانه‌های مختلف و از جمله حمایت از این رژیم جعلی، سالیانه میلیاردها دلار اسلحه و تسلیحات نظامی به منطقه ارسال می‌کنند و هدف اصلی این است که کارخانه‌های تسلیحاتی غرب بتوانند به حیاتشان ادامه داده و سود کلانی بدست آورند. در این راه کشته شدن مردم بی‌دفاع و حتی کودکان مظلوم فلسطینی نیز هیچ اهمیتی برایشان ندارد. در واقع تمام طرح‌های آمریکا و هم‌پیمانانش در منطقه خاورمیانه هیچ نفعی برای مردم منطقه نداشته و فقط به دنبال منفعت اقتصادی می‌باشد.

,

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل در پایان گفت: به مدد الهی و با کمک مسلمانان بیدار منطقه تمامی این طرح‌ها شکست خورده و به‌زودی مردم آواره و مظلوم فلسطینی به سرزمین اصلی خود بازگشته و انتقام سختی از رژیم جعلی و همپیمانانش گرفته خواهد شد.

,

گفتنی است پویانمایی «معامله قرن» به کارگردانی «حسین حبیبی اصل» و تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان اردبیل در مدت زمان دو دقیقه و 45 ثانیه تولید شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه