اخبار داغ

ماجرای ضرب و شتم باستان‌شناس آلمانی در کهگیلویه

ماجرای ضرب و شتم باستان‌شناس آلمانی در کهگیلویه
فرماندار کهگیلویه در خصوص ضرب و شتم باستان‌شناس آلمانی از عدم اطلاع فرمانداری و شورای تامین این شهرستان خبر داد و گفت: باید اداره کل میراث فرهنگی استان یک روز قبل با ارسال نامه اطلاع‌رسانی می‌کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس فرماندار کهگیلویه در خصوص ضرب و شتم باستان شناس آلمانی در سفر خود به روستای تل کوچک  این شهرستان گفت: فرمانداری و شورای تامین در جریان سفر این هیات به شهرستان نبوده و  باید اداره کل میراث فرهنگی استان  حداقل  یک روز قبل با ارسال نامه به فرمانداری ما را در جریان سفر قرار می دادند تا تدابیر لازم اندیشه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

دارا کریمی نژاد افزود: اداره کل میراث فرهنگی استان بدون هماهنگی قبلی این هیات را به شهرستان اعزام کرده که به خاطر عدم اگاهی اهالی روستا، توسط برخی اهالی  این درگیری به وقوع پیوست.

,

وی تصریح کرد: به محض با خبر شدن از وقوع حادثه با  دادستان شهرستان هماهنگی هایی صورت گرفت و خواستار رسیدگی سریع مقصران این حادثه شده که هیچ گونه هماهنگی با فرمانداری و شورای تامین صورت نگرفته و با فرد یا افراد خاطی نیز به جد بر خورد خواهد شد.

,

گفتنی است؛ باستان شناس آلمانی در سفر  خود به شهرستان کهگیلویه با همراهی کارشناسان باستان شناسان پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور و چند کارمند میراث فرهنگی کهگیلویه برای بررسی و بازدید تپه تاریخی تل کوچک روستا در هشت کیلومتری شهر دهدشت سفر کرده بود که متاسفانه به دلیل عدم هماهنگی و  توجیه  اهالی این روستا  مورد ضرب و شتم  قرار گرفتند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه