اخبار داغ

پاسخ آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به اعتراض معلمان؛

اعتبار رسیده اما قرارداد با شرکت خصوصی تمام شده است!

اعتبار رسیده اما قرارداد با شرکت خصوصی تمام شده است!
روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی طی جوابیه ای به اعتراض معلمان خرید خدمتی پاسخ داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، روابط عمومی‌اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی طی جوابیه ای نوشته است: در پاسخ به مطلب درج شده در فضای مجازی مبنی بر عدم پرداخت حقوق برخی از معلمان استان آذربایجانشرقی، اعلام می‌دارد؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

معلمان مورد اشاره در خبر منتشره، جزو نیروهای خرید خدمت آموزشی از بخش خصوصی می‌باشند. کسری اعتبار پرداخت قرارداد کارکنان مذکور تامین شده است لکن با عنایت به اتمام مدت قرارداد منعقده با شرکت طرف قرارداد، پرداخت و تسویه حساب حقوق آنان نیازمند هماهنگی با ذیحسابی و دیوان محاسبات و تطبیق با قوانین و مقررات مالی می‌باشد. ضمن پوزش از معلمان عزیز بابت مشکل ایجاد شده که ناشی از تاخیر در تخصیص اعتبار مورد نیاز می‌باشد، پیگیری‌‌‌های لازم در این خصوص معمول شده است و انشاله مشکل مطروحه در شرف حل بوده و مبلغ قرارداد همکاران گرامی‌پرداخت خواهد شد.

,

دیروز جمعی از معلمان خرید خدمت شاغل در مناطق محروم آذربایجان شرقی با ارسال نامه‌ای سرگشاده از عدم پرداخت حق و حقوق خود از ۱۴ ماه گذشته تاکنون به رسانه‌ها شکایت بردند.

,

این معلمان با امضای طوماری، از تبعیض و بی عدالتی در حق خود گلایه کرده و از عدم رسیدگی به شکایت خویش از سوی اداره کل آموزش و پرورش شکایت داشتند.

,

در این نامه آمده بود که معلمان خرید خدمت در شرایط سخت آب و هوایی و با وجود همه گیری کرونا، به دلیل محرومیت و عدم برخورداری روستاهای دور افتاده آذربایجان شرقی مجبور به حضور در کلاس‌های درس بودند با اینحال از مهرماه ۹۹ تاکنون حق و حقوق آنان پرداخت نشده است!

,

چند روز قبل هم خبرنگار روزنامه ایران در توئیتی مدعی شد بود که حقوق این معلمان به حساب آموزش و پرورش استان واریز شده و این اداره کل استان است که این حقوق را پرداخت نمی‌کند.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه