اخبار داغ

سرقت کابل فیبر نوری و کنده کاری های بدون مجوز درمسیر سوق_دهدشت ادامه دار شد

سرقت کابل فیبر نوری و کنده کاری های بدون مجوز درمسیر سوق_دهدشت ادامه دار شد
حکایت تکراری قطع مکرر فیبر نوری و حتی سرعت پی در پی فیبر نوری در حالی شکل گرفته است که هیچ ظاهرا شرکت مخابرات نسبت به حراست و حفاظت از فیبر نوری کاملا کوتاهی دارد و مردم نیز به شدت ناراضی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، حکایت تکراری قطع شبکه فیبر نوری شهرستان لنده امروزه به یکی از پدیده های نگران کننده و حتی امنیتی در شهرستان تبدیل شده است چرا که در یک ماه گذشته بیش از 3بار این شبکه به سرقت رفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

ساعت17روز گذشته تا ساعت14امروز تمام ارتباطات شهرستان لنده به طور کامل قطع و زندگی روز مره مردم به خصوص دانش آموزان و دانشجویان را مختل کرده است به طوری که برخی از دانشجویان از سرناچاری مجبور به حضور در شهرستان های دیگر برای استفاده از اینترنت شدند.

,

کسبه بازار و بانک ها نیز از وضع پیش آمده به شدت گلایه مند هستند چرا که این قطعی های مکرر فیبر نوری باعث کاهش سطح خدمات به شهروندان و افزایش نارضایتی عمومی شده است.

,

عدم حراست و نگهبانی از طول مسیر عبور خط فیبر نوری از سوی شرکت مخابرات یکی از چالش های اساسی است که گاها خطوط فیبر نوری یا از سوی سارقین قطع می شود و یا هم کنده کاری های حاشیه راه ها در طول مسیر که این دو عامل باعث افزایش سطح نارضایتی مردم از عملکرد مخابرات شده است.

,

دانشجویان امروز با طرح بیانه ای نیز از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان(عج) خواستند تا ضمن برخورد با عامل و یا عاملین این سرقت مسولان شرکت مخابرات را ملزم به حفاظت و حراست از خط انتقال فیبر نوری کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه