اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی:

کشور نیازمند تحول بنیادی و امیدبخش است/ نرخ باروری استان مرکزی مطلوب نیست

کشور نیازمند تحول بنیادی و امیدبخش است/ نرخ باروری استان مرکزی مطلوب نیست
امام‌جمعه اراک بیان کرد: متأسفانه نرخ باروری استان که شش دهم است مطلوب نیست و باید از این نرخ به ۲.۳ برسد و متاسفانه تاکنون تلاش‌های ما در این خصوص به جایی نرسیده و باید اقدامات چشمگیری در این خصوص اتفاق بیفتد و امیدواریم لایحه جمعیت گامی متحولانه در این خصوص رقم بزند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در حاشیه سفر یک روزه به اراک گفت: در دولت تدبیر و امید در استان مرکزی چهار سال دوم نسبت به چهار سال اول علیرغم شرایط سخت و بحران هایی چون کرونا شرایط مطلوب تری داشتیم و این در سایه همدل ها و هم افزایی های درون استان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

دری نجف آبادی اظهار کرد: استان مرکزی در حوزه مدیریت بیماری کرونا خوش درخشید و عملکرد استان مطلوب است و در اقداماتی چون نهضت کرونا به همت سپاه و گروه های جهادی بسیج و مشارکت مردم گام های بلندی برای کاهش آسیب های بیماری برداشته شد که قابل تقدیر ست.

,

وی ادامه داد: شرایط امروز کشور نیازمند تحول بنیادی و امیدبخش هستیم و از این فرصت طلایی باید به نحو مطلوب استفاده کرد و خوشبختانه قوه قضائیه و قوه مجریه که در مسیر تحول گام برمی دارند و تحقق آن نیازمند عزم ملی و پای کار آوردن همه ظرفیت ها است.

,

امام جمعه اراک بیان کرد: متاسفانه نرخ باروری استان که شش دهم است مطلوب نیست و باید از این نرخ به ۲.۳ برسد و متاسفانه تاکنون تلاش های ما در این خصوص به جایی نرسیده و باید اقدامات چشمگیری در این خصوص اتفاق بیفتد و امیدواریم لایحه جمعیت گامی متحولانه در این خصوص رقم بزند.

,

دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: مردم استان مرکزی برای حل مشکلات در طی این سال ها پای کار بودند و امروز راهکارحل مشکلات تحقق بسیج مردمی و استفاده از ظرفیت های داخلی همراه با روحیه جهادی و انقلابی است که باید مورد توجه دولت سیزدهم باشد.

,

وحیدی وزیر کشور گفت: استان مرکزی به نام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) متبرک است و وجود هفت هزار و ۱۰۰ شهید سرافراز نشان از نقش موثر این استان در اعتلای اهداف انقلاب اسلامی دارد.

,

وحیدی اظهار کرد: این استان به عنوان مهد علم و مفاخر کشور آوازه دارد و بزرگان بسیاری از این استان در دوره‌های مختلف در بدنه سیاسی و حکومت‌داری کشور فعالیت داشته‌اند.

,

وی ادامه داد: آیت‌الله دری نجف‌آبادی از بزرگان انقلاب در حوزه‌های مختلف علمی، سیاسی و به خصوص اقتصادی هستند و با اشراف کامل نسبت به مسائل مختلف استان و کشور ایده‌های راهگشایی ارائه نموده‌اند.

,

وزیر کشور بیان کرد: انتظار می‌رود نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در دوره کنونی نیز مانند گذشته از بدنه دولت حمایت کنند و با هماهنگی‌ها و همدلی‌ها زمینه توسعه استان فراهم شود.

,

وی گفت: از زحمت‌های سیدعلی آقازاده که چهار سال سکان مدیریت ارشد استان مرکزی را بر عهده داشت تقدیر می‌شود و امیدواریم در ادامه مسیر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه