اخبار داغ

تائید حمله به پیج جوکار در اینستاگرام؛

صفحه نماینده یزد مسدود شد!

صفحه نماینده یزد مسدود شد!
جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: پس انتشار فیلم اعتراضی نسبت به تعرض به خط انتقال آب پیج بنده از دسترس خارج شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در پاسخ به این سوال که چرا پیج اینستاگرام وی از دسترس خارج شده است، گفت: چند روزی است که پس از بارگذاری فیلم سخنرانی اینجانب در خصوص خط لوله انتقال آب به یزد، متاسفانه بعد از آن پیج مسدود و از دسترس خارج شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

نماینده مردم و اشکذر در مجلس شورای اسلامی افزود: پیگیر این مسئله هستیم ولی مطلب شفافی تاکنون به دستمان نرسیده و احتمال دارد که برخی عمدا و به صورت غلط اقدام به گزارش علیه این فیلم منتشر شده کرده باشند که در نهایت منجر به مسدود شدن پیج شد.

,

, ,

وی در ادامه به پیگیری‌های مسئولان استان در خصوص علت و چرایی تعرض‌های جدید به خط انتقال آب از اصفهان به یزد اشاره کرد و گفت: نشست‌هایی با مسئولان استان به صورت مکرر برگزار و هر دستگاه در حوزه مسئولیت خود پیگیری‌های جدی را خواهند داشت.

,

جوکار اضافه کرد: از طریق وزارت کشور و وزارت نیرو قرار بر انجام پیگیری‌های در جهت ایجاد فضای امنیتی مناسب در خط انتقال آب تصمیماتی اتخاذ شده است.

,

نماینده مردم و اشکذر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شاید مسئولان استان همجوار در ظاهر بیان کنند که اصلاً این‌چنین اتفاقاتی دلخواه ما نیست ولی باید در تأمین امنیت خط انتقال آب جدیت بیشتری داشته باشند و مسئولیت آن نیز بر عهده این عزیزان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه