اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس:

توسعه تهران نیاز به نگاه و ایده های نو دارد/ تعامل مدیران شهری تهران با دستگاه های حاکمیتی باعث حل مشکلات پایتخت می شود

توسعه تهران نیاز به نگاه و ایده های نو دارد/ تعامل مدیران شهری تهران با دستگاه های حاکمیتی باعث حل مشکلات پایتخت می شود
نجابت گفت: تعامل مدیران شهری تهران با دستگاه های حاکمیتی باعث حل مشکلات پایتخت می شود و توسعه این کلانشهر با این روش ممکن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح اله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس با بیان اینکه مدیریت شهری در تهران با سایرشهرهای کشورمان در تفاوت است، گفت: تهران به عنوان پایتخت کشور و پرجمعیت ترین کلانشهر کشورمان نیاز به مدیریت شهری جدی و مقتدر دارد و نیاز است که شهرداری و شورای شهر تهران به عنوان مدیران شهری، تصمیمات جدی در راستای توسعه و پیشرفت پایتخت اتخاذ نمایند.
 
وی با اشاره به اینکه توسعه تهران نیاز به نگاه و ایده های نو دارد، ادامه داد: یکی از مواردی که باعث تخصصی شدن کار در شهرداری تهران می شود، بکارگیری افراد متخصص در امورات شهری است.

 نجابت تاکید کرد: امورات شهری تهران باید به دست مردم حل و فصل شود و اگر شهرداری تهران بتواند در این راستا قدم های استواری بردارد، می تواند در زمینه ایجاد شهری هوشمند در پایتخت موثر واقع شود و به نظر می رسد که شهردار تهران این موضوع را مدنظر دارد و در این راستا تلاش می کند.

 سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس با بیان اینکه حل معضلات تهران نیاز به عزمی راسخ از سوی شهرداری تهران، شورای شهر و سایر دستگاه های کشورمان دارد، تاکید کرد: هر آنقدر که شهرداری و شورای شهر تهران بتوانند با سایر دستگاه های کشورمان تعامل داشته باشند، به همان اندازه خواهند توانست مشکلات و معضلات کلانشهر تهران را برطرف نمایند.

 
وی گفت: به نظر می رسد که شهردار تهران نگاه و تفکرات نویی برای پیشرفت و توسعه پایتخت دارد و در حال حاضر تامین منابع و همچنین رفع مشکلات حمل ونقل عمومی جزو اولویت های شهرداری محسوب می شود.


نجابت با بیان اینکه تعامل مدیران شهری تهران با دستگاه های حاکمیتی باعث حل مشکلات پایتخت می شود، افزود: مدیریت شهر تهران نیاز به هماهنگی میان دستگاه های مختلف کشور دارد و شهرداری تهران برای پیاده سازی ایده هایشان باید این تعاملات را افزایش دهد تا بتواند به بهترین نحو ممکن گره از مشکلات شهروندان تهرانی بردارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

مصطفی قهرمانی
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه