اخبار داغ

نماینده مردم تهران در مجلس:

ری طلایی‌ترین شهر ورزشی ایران است

ری طلایی‌ترین شهر ورزشی ایران است
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ری طلایی‌ترین ‌شهر ایران در رقابت‌های ورزشی کشوری، آسیایی، منطقه‌ای و بین‌المللی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سید علی یزدی‌خواه امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ری با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های عظیم ورزشی موجود در این شهرستان، اظهار کرد: بر این اساس کارگروهی به منظور استعدادیابی و تقویت پایه‌ای ورزش در ری تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی با اشاره به برخی گلایه‌های مردمی از نحوه پاسخگویی مدیران و کارکنان ادارات، گفت: مدیران به‌عنوان نمادهای حاکمیت دائما با رصد و بروزرسانی نیروهای انسانی، به‌دنبال ارتقاء عملکرد کاری دستگاه‌های اجرایی باشند.
,
 
,
نماینده مردم تهران در خانه ملت، خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و ادارات باید برای اجرای تحولات و طرح و برنامه‌ها، از پیش سناریوچینی کرده و به صورت مدون و هدفمند امورات را به پیش ببرند.
,
 
,
یزدی‌خواه همچنین مدیران و مسئولان را به اخلاق و سخن نیکو در مواجهه با مردم و ارباب رجوع توصیه و سفارش کرد.
,
 
,
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این‌که گشایش‌های بسیاری در کشور ایجاد شده است، تصریح کرد: به طور مثال در حوزه صادرات نفتی قراردادهای صادرات نفتی و میعانات گازی با کشورهای زیادی منعقد شده است.
,
 
,
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به برگشت پول‌های حاصل از صادرات، افزود: از سویی ذخیره‌سازی گاز برای مصارف نیروگاه‌ها تامین و تدابیری اتخاذ شده است که در فصل سرد سال شاهد قطعی گاز و تعطیلی صنایع و خاموشی‌ها نباشیم.
,
 
,
وی ادامه داد: در مجموع تلاش‌های خوبی با هدف بهبود اوضاع از سوی دولتمردان در حال انجام بوده و نمایندگان مجلس نیز مطالبه‌گرانه به دنبال رفع دغدغه‌های مردم هستند.
,
 
,
یزدیخواه بیان داشت: اگرچه گشایش‌های خوبی در کشور حاصل شده اما تاثیرات آن در سفره مردم دیده نشده و قیمت محصولات سبد خانوار همچنان روند افزایشی دارد.
,
 
,
نماینده مردم تهران در خانه ملت، تاکید کرد: با وجود گشایش‌های صورت گرفته اما به دلیل نقایص و مشکلات موجود در چرخه تولید تا مصرف مانع نمود یافتن گشایش‌ها در زندگی و سفره مردم شده است.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه