اخبار داغ

فرماندار بناب مطرح کرد؛

جای تاسف است که کرسی شهرداری بناب بلاتکلیف است

جای تاسف است که کرسی شهرداری بناب بلاتکلیف است
فرماندار بناب از بلاتکلیفی انتخاب شهردار بناب اظهار تاسف کرد و گفت: شهرستانی همچون بناب در انتخاب شهردار عاجز مانده و همچنان با گذشت ۳ ماه از آغاز فعالیت شورای ششم شهر بناب، متاسفانه شاهد صندلی خالی شهردار شهرستان بناب هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، شهریار فتحی با اشاره به تایید حکم شهردار شهر خوشه مهر، گفت: بر اساس حکم صادر شده از سوی استاندار محترم، پرویز کشاورز بطور رسمی‌به عنوان شهردار شهر خوشه از امروز فعالیت خود را آغاز می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی برای پرویز کشاورز آرزوی موفقیت کرد و گفت: قطعا ما نیز در کنار این بزرگوار برای پیشرفت و آبادی شهر خوشه مهر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

,

فرماندار بناب در بخش دیگر سخنان خود از بلاتکلیفی انتخاب شهردار بناب اظهار تاسف کرد و گفت: شهرستانی همچون بناب که آوازه جهانی دارد، در انتخاب شهردار عاجز مانده و همچنان با گذشت ۳ ماه از آغاز فعالیت شورای ششم شهر بناب، متاسفانه شاهد صندلی خالی شهردار شهرستان بناب هستیم!

,

آنچه در این میان، یک علامت سوال مهم در اذهان عمومی‌شهرستان ایجاد می‌کند، این است که آیا نوبت انتخاب شهردار شهر بناب فرا نرسیده است یا بناست این شهر بدون شهردار باقی بماند؟! این در حالی است که طی چند ماه اخیر شاهد روی کار آمدن و ارائه خدماتِ شهردار شهرهای هم‌جوار بودیم و این خلأ، غصه عمیقی بر دل دلسوزان شهرستان است.

,

نکته مهم دیگر در این میان، کوتاهی نابخشودنی مسئولان امر، خصوصاً اعضای شورای شهر بناب است؛ به نمایندگی از مردم از ایشان سوال می‌گردد مسکوت ماندن این موضوع خطیر، چه دلیلی دارد؟! آیا از تبعات این خلأ برای شهرستان و شهروندان صبور این شهر، بی اطلاعید؟! آیا وضعیت حال حاضر شهرداری، مصداقی از کوتاهی عالیجنابان، در انتخاب شهردار نیست؟! از شما خواسته می‌شود این موضوع را به عنوان ضرب العجلی جهت پایان دادن به این کم کاری‌ها تلقی نمایید در غیر اینصورت، تبعاتی نه چندان خوشایند را شاهد خواهیم بود.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه