اخبار داغ

استاندار قم:

نیازمند مشارکت مردم هستیم/استفاده از ظرفیت های استان برای توسعه و پیشرفت

نیازمند مشارکت مردم هستیم/استفاده از ظرفیت های استان برای توسعه و پیشرفت
استاندار قم با اشاره به اینکه در قم اقدامات بسیار خوبی طی سال های گذشته انجام شده اما هنوز کارهای بر زمین مانده فراوان است، گفت: نیازمند مشارکت مردم هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  سیدمحمدتقی شاهچراغی در آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید قم که در سالن کرامت استانداری برگزار شد ، اظهار داشت:  بنده برای خودم هیچ شانی جز نوکری و خادمی مردم قائل نیستم و معتقد هستم اگر می خواهیم پس از مرگمان آرامش داشته باشیم باید در خدمت رسانی به مردم تلاش بیشتری کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  , پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, ،, سیدمحمدتقی شاهچراغی در آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید قم که در سالن کرامت استانداری برگزار شد ، اظهار داشت:  بنده برای خودم هیچ شانی جز نوکری و خادمی مردم قائل نیستم و معتقد هستم اگر می خواهیم پس از مرگمان آرامش داشته باشیم باید در خدمت رسانی به مردم تلاش بیشتری کنیم.,

وی ادامه داد: ما سرباز انقلاب و برای موفقیت در عرصه مدیریت نیازمند مشارکت آحاد مردم هستیم. همچنین باید از ظرفیت‌های بی نظیر قم در بخش نیروی انسانی، تولید اندیشه دینی و معارف اهل بیت(ع) و غیره در مسیر توسعه و پیشرفت استان استفاده کنیم.

, وی ادامه داد: ما سرباز انقلاب و برای موفقیت در عرصه مدیریت نیازمند مشارکت آحاد مردم هستیم. همچنین باید از,

شاهچراغی با اشاره به اینکه خدمت به مردم سرمایه ای برای قیامت است، گفت: ما محکوم به پیروزی در این مسیر هستیم و هیچ راهی نداریم جز این که زمینه ظهور را فراهم کنیم و برای این امر تلاش کنیم .

, شاهچراغی با اشاره به اینکه خدمت به مردم سرمایه ای برای قیامت است، گفت: ما محکوم به پیروزی در این مسیر هستیم و هیچ راهی نداریم جز این که زمینه ظهور را فراهم کنیم و برای این امر تلاش کنیم .,

وی اضافه کرد: امیدوارم این کار هم با خدمت بیشر به مردم محقق شود

, وی اضافه کرد: امیدوارم این کار هم با خدمت بیشر به مردم محقق شود,

وی خاطرنشان کرد: ما سرباز ولایت و انقلاب هستیم و هر کاری انجام دهیم کم انجام داده ایم .در این مسیر نیاز به مشارکت مردم داریم

, وی خاطرنشان کرد: ما سرباز ولایت و انقلاب هستیم و هر کاری انجام دهیم کم انجام داده ایم .در این مسیر نیاز به مشارکت مردم داریم,

استاندار قم بیان داشت:  با وجود اینکه اقدامات بسیار خوبی طی سال های گذشته انجام شده اما هنوز کارهای بر زمین مانده فراوان است.

, استاندار قم بیان داشت:  با وجود اینکه اقدامات بسیار خوبی طی سال های گذشته انجام شده اما هنوز کارهای بر زمین مانده فراوان است.,

وی یادآور شد: اصحاب رسانه در این مسیر می توانند با وجود هجمه های سنگین رسانه های معاند موجب افزایش مشارکت های مردمی شوند.
شاهچراغی تاکید کرد: اقدامات مطلوب استاندار سابق قم دنبال خواهد شد و در کنار آن صفحات جدیدی نیز در مدیریت قم گشوده می شود.


انتهای پیام/

, وی یادآور شد: اصحاب رسانه در این مسیر می توانند با وجود هجمه های سنگین رسانه های معاند موجب افزایش مشارکت های مردمی شوند.
شاهچراغی تاکید کرد: اقدامات مطلوب استاندار سابق قم دنبال خواهد شد و در کنار آن صفحات جدیدی نیز در مدیریت قم گشوده می شود.
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه