اخبار داغ

با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه انجام شد؛

واگذاری ۷۰ سند مالکیت رایگان املاک علوی در شهرستان‌های اسلام آبادغرب و دالاهو

واگذاری  ۷۰ سند مالکیت رایگان املاک علوی در شهرستان‌های اسلام آبادغرب و دالاهو
با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز ۷۰ سند مالکیت رایگان املاک علوی در شهرستان‌های اسلام آبادغرب و دالاهو به افراد واجدالشرایط واگذار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از مرصادنیوز، امروز دوشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ۷۰ سند مالکیت رایگان املاک علوی در شهرستان‌های اسلام آبادغرب و دالاهو به افراد واجدالشرایط واگذار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این مراسم با اشاره به سوره شمس خوشبختی و سعادت انسان را در سایه عمل به دستورات دینی عنوان کرد و اظهار داشت: به حمد خدا امروز جمهوری اسلامی فلاح و رستگاری را به خانه های ما آورده است.

,

وی خاطر نشان کرد: نظام و حکومتی سعادتمند است که به مردم خدمت کرده و در جهت برطرف کردن مشکلات آنها از هیچ تلاشی دریغ نکند.

,

آیت الله علما گفت: با این کار خیر عده ای از مردم صاحب ملک و خانه شدند البته اگرچه تمام مالکیت ها اعتباری هستند و صاحب اصلی همه چیز در دنیا خداست و این اموال در دست انسان امانت است.

,

امام جمعه کرمانشاه در ادامه به اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا اشاره کرد و بیان داشت: امروز مشکل آمریکا با کشور ایران مشکل هسته ای نیست بلکه آنها از این می ترسند که ایران توانسته است در خاور میانه نفوذ داشته باشد و حرف اول منطقه را بزند.

,

آیت الله علما همچنین به شکست ناوهای غول پیکر آمریکایی در برابر سپاه مقتدر ایران اشاره کرد و بیان داشت: همه ما دیدیم که آمریکایی ها چطور در مقابل اراده سپاهیان غیور ایران به لرزه درآمدند و مفتضحانه فرار کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه