اخبار داغ

جانشین فرمانده ناجا مطرح کرد؛

پایان قدرت نمائی ۷ سوداگر مرگ در جنوب شرق کشور/۴۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر طی ۷۲ ساعت کشف شد

پایان قدرت نمائی ۷ سوداگر مرگ در جنوب شرق کشور/۴۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر طی ۷۲ ساعت کشف شد
سردار قاسم رضایی گفت: تکاوران انتظامی سیستان و بلوچستان با عملیات گسترده و شبانه، طی ۷۲ ساعت گذشته بیش از ۴ تن و ۶۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدرکشف کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون؛ سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده ناجا در حاشیه سفر به سیستان و بلوچستان و بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس استان در حوزه مبارزه با  سرشبکه ها و باندهای قاچاق مواد مخدر، در جمع خبرنگاران بیان کرد:  نیروی انتظامی با اقدامات موثر مرزداران در مرز و یگان های انتظامی در عمق کشور و استان به موفقیت های خوبی علی رغم تمام مشکلات و سختی های زیاد در مقابله با قاچاق مواد مخدر، دست پیدا کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,


کشف بیش از ۱۷۰ تن انواع مواد افیونی

وی افزود: طی ۷ ماه گذشته بیش از ۱۷۰ تن انواع مواد افیونی سنتی و صنعتی در استان سیستان و بلوچستان توسط دستگاه های مقابله ای در حوزه ورود و برخورد با قاچاق مواد مخدر کشف و ۱۳۰ نفر از قاچاقچیان عمده شناسایی و دستگیر و ۳ هزار معتاد متجاهر جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد و درمان هدایت شدند.

 رضایی اضافه کرد: تکاوران انتظامی سیستان و بلوچستان با عملیات گسترده و شبانه، طی ۷۲ ساعت گذشته بیش از ۴ تن و ۶۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدرکشف کرده اند، همچنین ۷ قاچاقچی عمده دستگیر، ۸ قبضه سلاح جنگی و مقادیری زیادی مهمات جنگی، بی سیم دستی و چندین دستگاه خودرو که موتور های برخی تقویت شده اند و جرم محسوب می شود، کشف و ضبط شد.

۶۰ درصد جرایم خشن ریشه در مواد مخدر دارد

وی با اشاره به جمع آوری معتادان متجاهر نیز گفت: در طول مدت درمان معتادان متجاهر می باید هدفمندتر و مطلوب تر عمل کرد، انتظار معتادان هم این ست که برای درمان بیش از این در کمپ های ترک اعتیاد نگهداری و درمان شوند که باید به این مهم توجه شود.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: مواد مخدر و اعتیاد خود منجر به بروز جرایم خشن به خصوص سرقت های خرد می شود، در بررسی سرقت های صورت گرفته مشخص شد که بیش از ۶۰ درصد این جرایم ریشه در مواد مخدر دارد.

وی با اشاره به اینکه در ارتباط با مقابله جدی و جهانی با قاچاق مواد مخدر از کشورهای همجوار انتظار می رود بیش از این به معضل جهانی مواد مخدر بپردازند، گفت: در نشست های دو و چندجانبه نیز از مسئولان دیپلماسی انتظار است به این موضوع بیشتر تاکید شود.

رضایی با اشاره به استفاده از ظرفیت خیران سلامت برای کمپ ها و درمان معتادان اضافه کرد: مجلس و نمایندگان استان بیش از پیش به موضوع مواد مخدر، نگاه مقابله ای و پیشگیرانه، اشتغال جوانان برای ایجاد سلامت و آرامش ورود پیدا کنند که امیدواریم با این دولت ،مجلس و دستگاه قضائی انقلابی درگام دوم انقلاب روز به روز بر پیشرفت و توسعه کشور بیفزاییم.

انتهای پیام/

,
, کشف بیش از ۱۷۰ تن انواع مواد افیونی, کشف بیش از ۱۷۰ تن انواع مواد افیونی,
,
,
,
,
,
, ۶۰ درصد جرایم خشن ریشه در مواد مخدر دارد, ۶۰ درصد جرایم خشن ریشه در مواد مخدر دارد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه