اخبار داغ

با حضور فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد؛

یادواره شهید مرحمت بالازاده در زندان اردبیل + عکس

یادواره شهید مرحمت بالازاده در زندان اردبیل + عکس
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) ار ابتکار برگزاری یادواره شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زندان های استان تمجید کرد و گفت: شهدا ستارگان آسمان معرفت هستند که ما را به سوی نور و روشنایی رهنمون می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما ، یادواره شهدای دانش آموز با محوریت شهید مرحمت بابازاده  با حضور  سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس ع استان اردبیل در زندان اردبیل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

 فرمانده سپاه حضرت عباس ع استان اردبیل در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم گفت : بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمامی کفر در برابر جمهوری اسلامی ایران قد علم کرد بطوریکه نزدیک به ۳۷ کشور دنیا بطور مستقیم و غیر مستقیم به رژیم بعث عراق در جنگ با ایران کمک نظامی ، مالی و انسانی کردند.

,

, ,

سردار محمدی اصل به حماسه آفرینی های مدافعان حرم در نبرد با داعش و استکبار اشاره کرد و گفت: هدف دشمنان اسلام در حمله به عراق و سوریه در واقع حمله به تاسیسات، مردم و زیر ساخت های ایران و کشاندن جنگ به داخل مرزها بود که با درایت و شجاعت مدافعان حرم به فرماندهی سردار سرفراز اسلام حاج قاسم سلیمانی این توطئه دشمنان نیز خنثی و آنها حرم زمین گیر شدند.

,

وی در ادامه سخنان خود ار ابتکار برگزاری یادواره شهدا و برنامه هایی از این دست برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زندان ها تمجید کرد و گفت: نباید آثار و برکات شهدا فراموش شود  چراکه شهدا ستارگان آسمان معرفت هستند که ما را به سوی نور و روشنایی رهنمون  می کنند.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در پایان سخنان خود به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس به ویژه دانش آموز شهید، مرحمت بالازاده، شهید فهمیده استان اردبیل پرداخت و گفت : باید خاطرات و سیره شهدا برای نسل جوان منتقل شد.

,

, ,

 

,

 

,

درخشش هنرمندان اردبیلی در هنرواره مکتب حاج قاسم در سطح زندانهای کشور

, درخشش هنرمندان اردبیلی در هنرواره مکتب حاج قاسم در سطح زندانهای کشور, درخشش هنرمندان اردبیلی در هنرواره مکتب حاج قاسم در سطح زندانهای کشور,

یاسر  امجدی مدیرکل زندانهای استان اردبیل نیز در این مراسم به تشریح برنامه های فرهنگی در زندان های استان پرداخت و گفت:  امسال این ششمین یادواره شهدا است که در زندان مرکزی اردبیل برگزار  می شود.

,

وی به مسابقات فرهنگی در زندان های استان نیز اشاره کرد و گفت: مسابقات کتابخوانی از وصیت نامه شهدا، خاطرات و شرح حال شهدا و همچنین نمایشگاه های عکس دفاع مقدس از جمله برنامه های اجرا شده در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زندانهای استان اردبیل است.

,

امجدی از درخشش هنرمندان اردبیلی در  اولین هنرواره مکتب حاج قاسم در سطح زندانهای کشور خبرداد و گفت: در این دوره از مسابقات فرهنگی و هنری که بیش از ۷۰ نفر از کارکنان ، زندانیان و سربازان زندان های استان اردبیل شرکت داشتند، هنرمندان اردبیلی در ۶ رشته موفق به کسب مقام های کشوری شدند.

,

, ,

وی با بیان اینکه  اولین هنرواره مکتب حاج قاسم در سه محور هنری و ادبی ، فرهنگی و  برگزاری یادواره در سطح زندانهای کشور برگزار شد، گفت:  سید رزاق صفوی توانست در دو رشته داستان کوتاه و مجری صحنه مقام های اول کشوری را ازآن خود کرد.

,

مدیرکل زندانهای استان اردبیل به طراحی یادواره شهدا نیز اشاره کرد و گفت: مصطفی قهرمانی مسئول بسیج هنرمندان استان اردبیل نیز توانست رتبه دوم این بخش را از آن خود کند.

,

وی به بخش تولیدات سمعی و بصری نیز اشاره کرد و گفت: سمعی و بصری زندان استان اردبیل نیز در این بخش به مقام دوم دست یافت.

,

امجدی  گفت: مقام های قابل تقدیر در بخش های ایده های نو و منبت کاری نیز به هنرمندانی از زندان اردبیل رسید.

,

 مدیرکل زندانهای استان اردبیل در پایان سخنان خود از آغار هنرواره دوم مکتب حاج قاسم ویژه زندان های استان اردبیل خبرداد و گفت: این هنرواره  همزمان با سراسر کشور در ۳۶ رشته و ۴ محور در زندان های استان اردبیل نیز برگزار خواهد شد.

,

قرائت قرآن کریم، اجرای  سرود حماسی، اهدای پنج کارت هدیه به قید قرعه به پنج زندانی جوان  و امضای یادمان هنرواره و زنگ آغاز دومین دوره مکتب حاج قاسم در زندانهای استان اردبیل از جمله برنامه های این مراسم در زندان مرکزی اردبیل بود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه