اخبار داغ

نماینده مردم تهران در مجلس عنوان کرد؛

منع تردد شبانه در تهران و کلانشهرها هیچ دلیل علمی ندارد/ افزایش ساعات طرح ترافیک تهران در تضاد با رعایت پروتکل های بهداشتی است

منع تردد شبانه در تهران و کلانشهرها هیچ دلیل علمی ندارد/ افزایش ساعات طرح ترافیک تهران در تضاد با رعایت پروتکل های بهداشتی است
خضریان گفت: منع تردد شبانه در تهران و کلانشهرها هیچ دلیل علمی ندارد و نیاز است که مسئولان در خصوص لغو چنین طرح هایی تصمیم گیری نهایی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با اشاره به اینکه ضرورتی به ادامه طرح منع تردد شبانه در تهران و کلانشهرها وجود ندارد، گفت: طرح منع تردد شبانه در تهران و سایر شهرهای کشورمان آن طور که باید و شاید جوابگو نبوده و در حال حاضر هیچ گونه آماری در خصوص فواید این طرح ارائه نشده است تا بدانیم که این طرح تا چه اندازه توانسته برای مقابله با بیماری کرونا موثر باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهرداری تهران اقدام به افزایش ساعات طرح ترافیک کرده است و این در حالی است که این عمل می تواند منجر به ازدحام جمعیت در ایستگاه‌های اتوبوس و مترو شود و یقینا عدم رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را به دنبال دارد. از سوی دیگر منع تردد همچنان در تهران وجود دارد و این دو اقدام کمی ناسازگار با مطالبات شهروندان تهرانی است.

خضریان تاکید کرد: برای مقابله با بیماری کرونا، رفتارهای ضد و نقیضی از سوی مسئولان و تصمیم گیرندگان مواجه هستیم، اینکه از یک سو شاهد لغو دورکاری کارمندان هستیم و از سوی دیگر اصرار بر حضور دانش آموزان در مدارس داریم و از سوی دیگر همچنان منع تردد شبانه در شهرهای کشور وجود دارد؛این گونه رفتارها باعث ایجاد سوال در افکار عمومی می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط فعلی باید همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی مدنظر قرار بگیرد و با روش های علمی از مردم بخواهیم که پروتکل ها را رعایت کنند، افزود: در حالی که بیش از ۷۰ درصد مردم کشورمان واکسن کرونا را تزریق کرده اند و تا حدودی شاهد کاهش مبتلایان به بیماری کرونا در کشور نسبت به پیک های گذشته هستیم، باید همچنان شاهد رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی باشیم تا در نهایت بتوانیم این بیماری را ریشه کن کنیم.

وی خاطر نشان کرد: منع تردد شبانه در تهران و کلانشهرها هیچ دلیل علمی ندارد و نیاز است که مسئولان در خصوص لغو چنین طرح هایی تصمیم گیری نهایی کنند تا مردم بیش از پیش دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه