اخبار داغ

واکاوی هزینه اضافی در مشترکین برق ؛

یک قبض و دوبار پرداخت؟!

یک قبض و دوبار پرداخت؟!
شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در ماه جاری، هزینه‌هایی اضافی با عنوان بدهی در قبض مشترکان اعمال کرده است و باعث سردرگمی و نارضایتی مردم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار ، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در ماه جاری، هزینه‌هایی اضافی با عنوان بدهی در قبض مشترکان اعمال کرده است و باعث سردرگمی و نارضایتی مردم شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , تبریز بیدار ،,

در این فرآیند جدید کسانی که ماه پیش (یعنی در قبض قبلی) بدهی نداشتند مبلغی به عنوان بدهی برای آنها آمده است و کسانی هم که بدهی مشخصی داشتند، بدهی قبض جدیدشان بیشتر شده است.

,

علّت دریافت هزینه‌های مازاد در قبض‌های برق و اطّلاع رسانی نکردن به موقع، از آقای قاسم پور، رئیس اداره نظارت بر فروش انرژی شرکت توزیع نیروی برق تبریز پیگیری شده است.

,

او در پاسخ به این موضوع می گوید: این هزینه اضافی ناشی از دو آیتم بوده که باید در دوره شهریور در صورتحساب مشترکین اعمال می شد اما بدلیل ایرادات سیستمی انجام نگرفته بود.

,

قاسم پور در تشریح این دو آیتم می گوید: یکی افزایش نرخ انرژی است که از اول اردیبهشت ماه سالجاری قابل اجرا بود و دومی مربوط به هزینه بیمه حوادث همگانی است که از اول خرداد ماه باید لحاظ می گردید.

,

وی می افزاید: بعد از رفع ایرادات سیستمی، تفاوت مبلغ بصورت بدهی در دوره جدید صورتحساب مشترکین صادر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه