اخبار داغ

امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه؛

سیاسی کاری سیاست بازان سالوس افراد خدوم استان البرز را کنار گذاشت/ عدم ثبات مدیریتی با جابجایی ۴ استاندار در ۸ سال بلای جان استان شد

سیاسی کاری سیاست بازان سالوس افراد خدوم استان البرز را کنار گذاشت/ عدم ثبات مدیریتی با جابجایی ۴ استاندار در ۸ سال بلای جان استان شد
آیت الله حسینی همدانی گفت: تقویت، بازسازی و زیرساخت ها نیاز البرز است و باید به آن پرداخته می شد اما سیاسی کاری سیاست بازان سالوس برای رسیدن به مطامع مادی افراد خدوم را کنار گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه متقین از نیرو و نعمت خدادادی خشم  به بهترین وجه در راه خدا استفاده می کنند، گفت: علی (ع) فرمود هر کسی نیزه خشم را به خاطر خدا تیز کند بر نابود ساختن سخت ترین خلاف ها قادر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی افزود: انسانی که با توکل به خدا و تکیه بر او به باطل حمله کرده و نسبت به آن خشم می گیرد، هیبتی از وی در باطل می افتد که نتیجه آن غلبه حق بر باطل خواهد شد، از جنگ بدر تا خیبر ریشه در این مهم دارد.
,
 
,
وی اظهار داشت: ۲۳ آبان مصادف با ولادت امام حسن عسگری (ع) است، ایشان باید فعالیت های خویش را به صورت ویژه مدیریت می کرد تا آسیبی به شیعه و دین وارد نشود، در همین دوره حضرت به آرامی فتنه کندی را علیه قران کریم خنثی کرد.
,
 
,
امام جمعه کرج تصریح کرد: قدرناشناسان دوران امامت امام حسن عسگری (ع) کاری کردند که خدای تعالی هم آنها را تنبیه کرد، هر جا کفران و ناسپاسی آمد خداوند نعمت را می گیرد، در نتیجه خداوند نعمت امامت را مردم گرفت. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی گفت: ۲۵ آبان سالگشت ارتحال و وفات شهادت گونه حضرت معصومه (س)، است، قم جایگاه ویژه ای از نظر تمدن سازی در عصر غیبت دارد و این شهر که معدن تولید فرهنگ ناب در جهان بود با ورود ایشان جان تازه ای گرفت.
,
 
,
امام جمعه کرج افزود: ۲۴ آبان روز کتابدار است، چیزی جای کتاب را نمی گیرد ولو کتاب الکترونیک که از هر لحظه آن می توان استفاده کرد، مردم باید ذوق و شوق مطالعه را در خود زنده کنند و کتاب و کتابخوانی سکه رایج افراد در جامعه شود.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی اظهار داشت: اگر به دنبال ارتقا کیفی فرهنگ عمومی هستیم باید به کتاب توجه خاص داشته باشیم و برای اقشار مختلف کتابهای تخصصی نوشته می شود، آینده از همین نقطه ساخته می شود اما در کتاب های کودک ضعف داریم.
,
 
,
امام جمعه کرج تصریح کرد: باید کتاب را به مناطق محروم برد، گروه های جهادی می توانند کتابخانه کوچک سیار را به آنجا منتقل کنند، باید مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره نهضت مطالعه مفید عملیاتی شود.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی گفت: رزمایش بزرگ ذوالفقار ۱۴۰۰ با استفاده از تجهیزات پیشرفته بومی که در دوران تحریم ساخته شده بود برگزار شد و دلاوران ایران نبرد دریایی دور از ساحل خودی را شبیه سازی کردند و توان بازدارندگی را به نمایش گذاشتند.
,
 
,
امام جمعه کرج افزود: طی روزهای اخیر رئیس ستاد کل نیروی های مسلح رژیم صهیونیستی در یک سخنرانی گفته بود نیروهای اسرائیل در حال تسریع برنامه های عملیاتی و آمادگی برای مقابله با ایران و تهدید برنامه نظامی و هسته ای آن هستند.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی اظهار داشت: رزمندگان ما در رزمایش مذکور این پیام روشن را اسرائیل و دیگر دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای دادند که اگر اشتباه محاسبانی کنند و حرکتی علیه منافع ایران داشته باشند پهپادها و موشک های ایران نفس آنها را در سینه خفه می کنند. 
,
 
,
امام جمعه کرج تصریح کرد: سازمان ملل علیه رژیم صهیونیستی درباره شهرک سازی قطع نامه داده است، قطع نامه چه اثری دارد وقتی دست و پای این حیوان خون خوار سفاک برای جنایت باز است، بازدارندگی قطع نامه ها کجاست؟
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی گفت: رژیم جعلی به خوبی می داند که امنیت ندارد و با کشورهای عربی ارتباط می گیرد اما محور مقاومت خواب و خوراک را از این جرثومه فساد و تباهی کرفته و آن را زمین گیر کرده است.
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه ایران منتظر اشتباه کوچکی از اسرائیل است تا اثری از حیفا و اسرائیل روی زمین نماند، در بخش دیگری افزود: ابعاد حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از کالاهای اساسی باید توسط مجلس و دولت بررسی و اثر آن بر زندگی افراد مشخص شود.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی اظهار داشت: گرانی ها به اندازه کافی جامعه را تحت فشار قرار داده و باید دولت و مجلس دقت کنند تا شوک جدیدی به مردم وارد نشود، لازم است اقدامات موثری برای اصلاح بازار برداشته شود.
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه تا کنون اقدام جدی درباره گرانی مشاهده نشده است، تصریح کرد: اگر چه کمی دیر اما استاندار جدید توسط دولت انتخاب شد و در هفته پیش رو معارفه می شود، البته از تلاش استاندار سابق تشکر می کنم.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی گفت: عمر مسئولیت ها کوتاه است و زمان به سرعت سپری می شود، نباید فرصت را از دست داد، به استاندار جدید البرز عرض می کنم استان ما پر از فرصت کار، جوانان مستعد و آماده خدمت است و باید با جو همدلی "ما می توانیم" را گفتمان رایج کرد.
,
 
,
امام جمعه کرج افزود: باید عقب ماندگی های گذشته البرز را که البته دلایل مختلفی دارد به سرعت جبران کرد، تقویت، بازسازی و زیرساخت ها نیاز استان ما است و باید به آن پرداخته می شد اما سیاسی کاری سیاست بازان سالوس برای رسیدن به مطامع مادی افراد خدوم را کنار گذاشت.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی اظهار داشت: امروز استان البرز از نظر برخی امور از مناطق کم برخوردار کشور هم عقب تر است، باید مردم را در امور دخالت داد تا مشکل بیکاری مرتفع شود و شهرک صنعتی اشتهارد آمادگی این مهم را دارد.
,
 
,
وی گفت: در ۸ سال ۴ استاندار تغییر کرده است و این یک بلیه خواهد بود، عدم ثبات مدیریت به جامعه ضرر می زند چرا که با جابجایی استانداران حتی نیروها تا آبدارخانه هم عوض می شود، امیدواریم در این دوره شاهد مسئله مذکور نباشیم.
,
 
,
امام جمعه کرج افزود: افرادی که انتخاب شده اند امیدواریم لابی گری و سیاسی بازی نداشته باشند و به کار مشغول شوند، البرز زود شکوفا می شود و می تواند الگوی دیگر مناطق کشور باشد چرا که ظرفیت های کاری فراوانی دارد.   
 
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه