اخبار داغ

در گفت‌وگو با "رادیو ارمنستان" مطرح شد؛

نارضایتی رانندگان ایرانی از جاده جدید ارمنستان

نارضایتی رانندگان ایرانی از جاده جدید ارمنستان
رانندگان ایرانی شکایت دارند که جاده تاتئو-آقوان که به عنوان جایگزین بزرگراه گوروس-قافان در ارمنستان ساخته شده است، برای کامیون‌ها بسیار باریک است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، رانندگان ایرانی شکایت دارند که جاده تاتئو-آقوان که به عنوان جایگزین بزرگراه گوروس-قافان در ارمنستان ساخته شده است، برای کامیون‌ها بسیار باریک است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

رانندگان در گفتگو با رادیو آزادی ارمنستان اعلام کردند که باید از جاده جدید استفاده کنند زیرا طرف آذربایجانی یک ایست بازرسی پلیس در جاده گوروس-قافان ایجاد کرده و آن‌ها را مجبور به پرداخت هزینه ۱۳۰ دلاری می‌کند.

,

آن‌ها تأکید کردند: ما نمی‌خواهیم در جاده آذربایجان سفر کنیم، زیرا نمی‌خواهیم پول بدهیم. اکنون ما در جاده جدیدی رانندگی می‌کنیم، که هنوز نهایی نشده است و بسیار باریک است. از طرف دیگر در این جاده در صورت بروز مشکل برای کامیون‌های سنگین، فرصتی برای کمک‌رسانی وجود ندارد.

,

علیرغم ادعای مقامات ارمنستان ازجمله نیکول پاشینیان نخست‌وزیر این کشور که جاده تاتئو-آقوان برای انواع وسایل نقلیه مناسب است، ویدیوی رادیو آزادی کامیون‌های بزرگ را نشان می‌دهد که در برخی مناطق با مشکل عبور می‌کنند و حتی حین فیلم‌برداری، یکی از کامیون‌ها واژگون شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه