اخبار داغ

در دو روز بارانی:

پایان هفته پر حادثه در محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲ مصدوم و یک کشته

پایان هفته پر حادثه در محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲ مصدوم و یک کشته
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از جمعه بارانی و پرحادثه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جهانبخش وحدت نژاد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان  در گفت و گو با صبح زاگرس، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته(جمعه ۲۱ آبان ماه) مجموعاً تعداد ۲۲ مورد تصادف در محورهای مواصلاتی استان به مراکز اورژانس ۱۱۵ گزارش گردید که مجموعا تعداد ۲۲ آمبولانس شهری و جادی اورژانس ۱۱۵ استان به محل حوادث اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
وحدت نژاد تصریح کرد؛  تعداد ۳۲ مصدوم این حوادث توسط آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ و تحت مراقبت های اورژانسی به مراکز در مانی در سطح استان منتقل شدند.
,
 
,
وی افزود؛ متاسفانه در پی برخورد خودروی ۴۰۵ با کامیون  که در ساعت ۱۰ و ۷ دقیقه در محور اصفهان _یاسوج و در محدوده ی روستای بیژگن دنا رخ داد، یکی از سر نشینان خودروی ۴۰۵ در دم جان سپرد.
,
 
,
 وحدت نژاد تاکید کرد؛ با توجه به لغزندگی جاده ها در شرایط بارندگی که علت عمده این حوادث بوده است، رانندگان عزیز توجه داشته باشند که جهت کنترل خودرو حتماً باید با سرعت مطمئنه رانندگی نمایند تا شاهد تحمیل هزینه‌ های مادی و معنوی برای خانواده ها و جامعه نباشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه