اخبار داغ

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

پیش‌بینی کاهش تولید گوشت قرمز در سال آینده/ کشتار دام‌های مولد در زنجان همچنان ادامه دارد

پیش‌بینی کاهش تولید گوشت قرمز در سال آینده/ کشتار دام‌های مولد در زنجان همچنان ادامه دارد
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به کشتار دام مولد در استان زنجان، گفت: با این وضعیت پیش‌بینی می‌شود تولید گوشت قرمز در سال آینده در استان زنجان کاهش پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد علی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کشتار دام مولد در استان زنجان، اظهار کرد: متاسفانه کشتار دام مولد سبک در استان زنجان بسیار بالا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه کشتار دام مولد سبک از ابتدای امسال در استان انجام می شود، ابراز کرد: متاسفانه این کار با شدت در استان پیگیری می شود.

,

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه این کشتار ها برای زاد و ولد دام هایی که برای سال آینده انجام شود نگران کننده است، تصریح کرد: زمانی که دام مولد در استان وجود ندارد زاد و ولدی هم در استان وجود نخواهد داشت و این امر بر تولید گوشت گرم در استان تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

,

وی بیان کرد: راه هایی که برای جلوگیری از افت قیمت دام و به صرفه بودن نگهداری دام انجام شده است می توان به توزیع نهاده های دامی، خرید تضمینی دام، معرفی به مراجع ذیصلاح جهت اعتای سرمایه های درگردش و... اشاره کرد.

,

صادقی با اشاره به راه اندازی بزرگترین مرکز پرورش گوسفند در زنجان، تصریح کرد: فاز اول این دامداری بیش از 70 درصد پیشرفت داشته است.

,

وی با بیان اینکه این دامداری ممکن است تا سه ماه آینده به بهره برداری برسد، افزود: کشتار دام های مولد در استان و گرانی نهاده های دامی فعلا بر پیشرفت این پروژه تاثیری نداشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه