اخبار داغ

معاون پرستاری وزیر بهداشت:

جزئیات «بسته حمایتی پرستاران» اعلام شد/پرداخت «فوق‌العاده خاص» و «استخدام نیروهای پرستاری»

جزئیات «بسته حمایتی پرستاران» اعلام شد/پرداخت «فوق‌العاده خاص» و «استخدام نیروهای پرستاری»
معاون پرستاری وزیر بهداشت جزئیات تدوین بسته حمایتی پرستاران را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس عبادی، معاون پرستاری وزیر بهداشت با اشاره به بسته حمایتی از پرستاران، اظهار داشت:‌از اسفند 98 که همه گیری کرونا در جهان شروع شد خط اول مبارزه همکاران نظام سلامت بودند و بیشترین حضور مربوط به پرستاران بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه این عزیزان از دو جنبه مورد حمایت قرار گرفتند، افزود:‌بازخورد کار پرستاران در نزد مردم بسیار خوب بوده است اما نظام سلامت نیز وظیفه خود می‌داند در حد توان جبران این خدمت را انجام دهد.
,
 
,
معاون پرستاری وزیر بهداشت بیان داشت:‌در دو نوبت فوق العاده ویژه و پاداش کرونا مرتبط با کارکنان وزارت بهداشت جاری شد اما متاسفانه تعداد آن کاهش یافت.
,
 
,
 عبادی با اشاره به جزئیات این بسته حمایتی، ابراز داشت: کار کارشناسی بسته حمایتی پرستاران صورت گرفته است و آماده ارسال به ستاد ملی کروناست.امیدواریم با نگاه عمیقی اجرای آن تسهیل شود
,
 
,
وی با بیان اینکه مهمترین موضوع بسته حمایتی استخدام و تبدیل وضعیت همکاران است، گفت: کارکنان رسمی، قرار دادی، شرکتی، پیمانی و همکاران جوانی که در طرح نیروی انسانی به ما اضافه شده اند به ویژه پرستاران درخواست تبدیل وضعیت شده‌اند .
,
 
,
معاون پرستاری وزیر بهداشت با اشاره به اینکه جاری کردن فوق العاده خاص از مهمترین برنامه پبشنهادی به ستاد ملی مقابله با کروناست، ابراز داشت:‌ این موضوع قبلا در قانون پیش بینی شده بود و برخی دستگاهها اجرایی کرده بودند.
,
 
,
عبادی معافیت مالیاتی، قانون ایثارگری برای همکاران را از جمله مفاد بسته حمایتی برشمرد و افزود:‌امیدواریم این بسته حمایتی به تصویب ستاد ملی کرونا برسد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه 70 درصد کادر سلامت مربوط به وزارت بهداشت است، تصریح کرد:‌30 درصد نیز مربوط به تامین اجتماعی، بخش خصوصی و نیروهای مسلح است و گلایه این همکاران نیز در خصوص عدم این پرداختهاست.
,
 
,
معاون پرستاری وزیر بهداشت با اشاره به وجود 200 هزار نیروی پرستاری در کشور، گفت:‌نزدیک به 142 هزار نفر از این پرستاران زیر نظر وزارت بهداشت و مابقی مربوط به سایر بخش‌ها هستند.
,
 
,
عبادی با بیان اینکه تا هفته آینده این بسته حمایتی به ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ خواهد شد، خاطر نشان کرد:‌امیدواریم قبل از 11 آذر و روز پرستار خبرهای خوشی در این خصوص داشته باشیم.
,
 
,
وی با اشاره به تزریق دوز سوم واکسن به نیروهای سلامت، ابراز داشت:‌این کار به صورت مستمر در حال انجام است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه