اخبار داغ

آغاز دوران مرد کروات در تبریز؛

"سولدو" رسماً سرمربی تراکتـور شد

"سولدو" رسماً سرمربی تراکتـور شد
ستاره سابق تیم ملی کرواسی با امضای قراردادی رسما به عنوان سرمربی جدید تراکتور و جانشین فیروز کریمی معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، «زوانیمیر سولدو» سرمربی اهل کشور کرواسی پس از توافق با مسئولان باشگاه تراکتور بامداد امروز وارد تبریز شد و بلافاصله با حضور در دفتر این باشگاه قرارداد خود را امضاء کرد و رسماً به عنوان سرمربی جدید تراکتور معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

این مربی ۵۴ ساله با سابقه سرمربیگری در تیم‌های دیناموزاگرب کرواسی، اف‌سی کلن آلمان و آدمیرا واکر اتریش و فعالیت به عنوان دستیار فلیکس ماگات آلمانی جانشین فیروز کریمی در تراکتور شد.

,

سرمربی جدید تراکتور، کسب دو جام قهرمانی در کرواسی را در کارنامه مربیگری‌اش دارد و همچنین با بازیکنان سرشناسی همچون ماریو مانژوکیچ، لوکا مودریچ و لوکاس پودولسکی نیز کار کرده است.

,

ستاره سابق شطرنجی‌ها که ۶۱ بازی نیز در تیم ملی کرواسی بازی کرده و از نسل طلایی کروات‌ها در جام جهانی ۹۸ است، با پذیرش هدایت تراکتور پا به فوتبال ایران گذاشته تا چالش جدیدی را با پرهوادارترین تیم قاره آسیا تجربه کند.

,

سولدو همچنین به عنوان اولین سرمربی کروات تاریخ تراکتور لقب گرفت و در عین حال پس از تونی اولیویرا، ارطغرل ساغلام، جان توشاک، جرج لیکنز و مصطفی دنیزلی، ششمین سکاندار خارجی این تیم در لیگ برتر فوتبال شد.

,

گفتنی است، «فابین کومیجونوویچ» که سابقه مربیگری در تیم‌های دیناموزاگراب و آدمیراواکر را دارد، همراه با سولدو به تبریز آمده است و به عنوان دستیار، او را در تیم تراکتور همراهی خواهد کرد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه