اخبار داغ

نماینده تبریز:

تلاش برای حل مشکلات، مولفه‌ اصلی دولت رئیسی است

تلاش برای حل مشکلات، مولفه‌ اصلی دولت رئیسی است
میرتاج‌الدینی گفت: درکنار چابکی و پرکاری، مردمی بودن نیز یکی دیگر از شاخصه‌های خوب دولت به حساب می‌آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، صد روز از شروع دولت سیزدهم می‌گذرد. دولت رئیسی در زمانی بر س کار آمده است که به گفته بسیاری از تحلیلگران، وضعیت شاخص‌های اقتصادی در بدترین حالت خود قرار دارد، با این حال در این مدت، تلاش برای کنترل بازار و بهبود شاخص‌ها موضوعی است که برای تحلیلگران قابل قبول است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

علاوه بر آن، حجم برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف دولت در این صد روز نشان می‌دهد که عزم جدی برای بهبود وضعیت وجود دارد. سید محمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در گفت‌وگو با خبرنگار آناج، با تشریح ابعاد عملکرد ۱۰۰ روزه دولت سیزدهم، عملکرد این دولت را تا به امروز مطلوب توصیف کرد.

,

میرتاج الدینی با اشاره به سفرهای استانی-میدانی رئیس جمهور، معاونین و وزرا در این مدت، اظهار داشت: حجم سفرها در مقایسه با دولت یازدهم و دوازدهم قابل مقایسه نیست و حتی از دولت دهم نیز بیشتر است چرا که آقای رئیسی و هیئت دولت در سماه اخیر به ۱۰ استان سفر کرده‌اند.

,

وی با بیان اینکه چابکی و پرکار بودن دولت در این مدت، یکی دیگر از اتفاقات خوب محسوب می‌شود، خاطرنشان ساخت: درکنار چابکی و پرکاری، مردمی بودن نیز یکی دیگر از شاخصه‌های خوب دولت به حساب می‌آید.

,

نماینده تبریز افزود: شناسایی مشکلات، چالش‌ها و برنامه ریزی برای حل آن‌ها، موضوعی است که در این مدت از دولت دیده‌ایم و امیدواریم در ماه‌های آتی، شاهد شرایط پایدار در کشور باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه