اخبار داغ

بازدید معاون اول رئیس جمهور از مناطق زلزله زده بندرعباس

بازدید معاون اول رئیس جمهور از مناطق زلزله زده بندرعباس
بامداد امروز معاون اول رئیس جمهور از مناطق خسارت دیده از زلزله بندرعباس در بخش فین بازدید کرد و آخرین وضعیت خدمات رسانی به مردم را بررسی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ محمد مخبر که به همراه وزرای نیرو و بهداشت ساعت ۱۱ و سی دقیقه شب گذشته به بندرعباس سفر کرده بود، بلافاصله پس از ورود به فرودگاه بین المللی بندرعباس، به همراه وزرا، استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی به بخش فین، کانون دو زمین لرزه شدید امروز بندرعباس سفر کرد.
وی از روستای گیشان غربی که خسارت زیادی از دو زلزله امروز دیده بود بازدید کرد و علاوه بر صحبت مستقیم با مردم خسارت دیده، در جریان آخرین وضعیت امداد رسانی به مردم این روستا قرار گرفت.
محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در جریان این بازدید‌ها گفت: گرچه بر اثر این دو زلزله تنها یک فوتی گزارش شده است، اما خسارت‌های زیادی به منازل مسکونی و دام مردم در بخش فین وارد شده است.
مخبر افزود: در جلسه روز دوشنبه ۲۴ آبان که در استانداری هرمزگان برگزار می‌شود، در خصوص راهکار‌های جبران خسارت‌های ناشی از زلزله تصمیم گیری می‌شود.
معاون اول رئیس جمهور همچنین از بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و اسکان اضطراری مردم بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس این شهر بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,

دو زمین لرزه به بزرگی ۶.۴ ریشتر و دیگری به بزرگی ۶.۳ ریشتر عصر دیروز حوالی فین در استان هرمزگان را لرزاند که خسارت‌هایی به مردم بخش فین وارد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه