اخبار داغ

راهور اعلام کرد؛

استفاده از رینگ‌ اسپرت غیراستاندارد برای خودروها تخلف است/۶۲۰۰ تیم در پلیس راهور حوادث رانندگی را رصد می‌کنند

استفاده از رینگ‌ اسپرت غیراستاندارد برای خودروها تخلف است/۶۲۰۰ تیم در پلیس راهور حوادث رانندگی را رصد می‌کنند
معاون اجتماعی پلیس راهور نیروی انتظامی استفاده از رینگ‌های اسپرت که سبب افزایش عرض خودرو شده و آن را از حالت استاندارد خارج می‌کند، تخلف دانست و گفت: در صورت مشاهده اینگونه خودروها پلیس با رانندگان برخورد و آنان را جریمه و اعمال قانون خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ عین الله جهانی  افزود: استفاده از رینگ های اسپرت که از نظر سایز و اندازه با استاندارد تفاوت داشته و خارج از قالب گلگیر خودرو باشد برای رانندگان آن وسیله تخلف محسوب شده و اعمال قانون خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی تصریح کرد: رینگ خودرو نباید پهن تر از حد معمول و خارج از استاندارد باشد و برای خودرو نباید از لاستیکی استفاده کرد که سبب افزایش عرض آن شود.
,
 
,
معاون اجتماعی پلیس راهور با تاکید بر اینکه رانندگان نباید خودروها را به بهانه زیبایی از حالت استاندارد خارج کنند، گفت: هر تغییر در وضعیت خودرو ممکن است آن وسیله نقلیه را از حالت استاندارد خارج و سبب بروز حادثه برای سرنشینان آن شود، از این رو از مردم می خواهیم به هیچ عنوان وسایل نقلیه خود را از حالت استاندارد خارج نکنند.
,
 
,
 
,
۴۵۰۰ دوربین در سطح جاده های کشور فعال است
, ۴۵۰۰ دوربین در سطح جاده های کشور فعال است,
 
,
 
,
, , ,
 
,
 
,
 رییس پلیس راهور نیروی انتظامی نیز پیش تر با تاکید بر اینکه ۴۵۰۰ دوربین، تخلفات رانندگان را در سطح جاده‌های کشور ثبت می‌کنند، گفت: از فروردین تا پایان مهر سال جاری، ۸۲۱۵ نفر بر تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.
,
 
,
سردار سید کمال هادیانفر با بیان اینکه ۶۲۰۰ تیم در ۱۴۹۱ پایگاه در حال کنترل و رصد رانندگان و اتفاقات و حوادث رانندگی هستند،  اظهار داشت: به رغم همه کنترل ها و تلاش های انجام گرفته و در حال انجام، پلیس به تنهایی نمی تواند سبب کاهش تصادفات و حوادث باشد بلکه این موضوع نیازمند همدلی و تعامل همه دستگاه ها و اعتبارات لازم است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه