اخبار داغ

گلستان پایتخت استعدادهای ورزشی است؛

تکثیر ستاره‌های والیبال از سرزمین نگارستان/ آلبوم باز افتخارات ورزشی در شرق گلستان

تکثیر ستاره‌های والیبال از سرزمین نگارستان/ آلبوم باز افتخارات ورزشی در شرق گلستان
در مسابقات والیبال نونهالان استان گلستان که به میزبانی گرگان برگزار شد، تیم والیبال شرق گلستان توانست با اقتدار قهرمان استان شود، در این مسابقات دو چهره ورزشی از بخش گلیداغ به عنوان پدیده این دوره معرفی شدند تا ستاره‌های والیبال از این دیار تکثیر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، نگارستان ایران که به مهد والیبال شهرت گرفته است از پرورش ستاره‌های افتخارآفرین همچون میکائیل یلمه، فرهاد قائمی، صابر کاظمی، آرمان صالحی و ... می‌توان شناخت، چهره‌های والیبالیست مطرح استان گلستان که حالا در سطح جهان نام‌آوری و مدال‌آوری می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
آلبوم افتخارات ورزشی در شرق گلستان باز است و این بار دو نوجوان از منطقه گلیداغ و روستای کمترشناخته شنیده به عنوان پدیده‌های جدید والیبال استان معرفی شدند.
,
 
,
استان گلستان به خصوص شرق این استان، از جمله مهدهای مهم ورزش والیبال است که آشنایی با دو پدیده جدید والیبال خالی از لطف نیست.
,
 
,
شرق استان گلستان از شهرستان گنبد کاووس تا مراوه تپه از دیرباز به عنوان بهترین مرکز پرورش پدیده های والیبال مطرح بوده است.
,
 
,
در مسابقات والیبال نونهالان استان گلستان که به میزبانی گرگان برگزار شد، تیم والیبال شرق گلستان به مربی گری تقی دولتی، توانست با اقتدار قهرمان استان شود، در این مسابقات دو چهره ورزشی از بخش گلیداغ هم به عنوان پدیده این مسابقات معرفی شدند.
,
 
,
محمد امین نوبری از روستای کنت یری وعماد دولتی از روستای اسلام آباد به عنوان بهترین پاسور مسابقات معرفی شدند، قهرمانان والیبال استان برای مسابقات کشوری در حال آماده سازی هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه